"אם מתערבים לו, איביץ' קם והולך. הוא לא עושה חשבון לאף אחד"

play
מאמן קרסנודאר ולאדן איביץ' | אתר רשמי, קרסנודר
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12 05:11

אובארוב דיבר ברוסיה על אקס מכבי תל אביב: "לא אופתע אם יוביל את קרסנודאר לאליפות. חרטה שהוא עזב? לא מחזיקים כאן אף אחד בכוח"

קבוצות: קרסונדאר
(גודל טקסט)

בחלוף 18 מחזורים, ולאדן איביץ' וקרסנודאר ממשיכים לצעוד בפסגת הטבלה בליגה הרוסית עם 38 נקודות – שתיים יותר מזניט סנט פטרסבורג. רבים כבר העניקו לאיביץ' את התואר הלא רשמי "מאמן הסיבוב הראשון" וחלק אף טענו שהוא הטוב ביותר בתפקידו בליגה כולה. היום זכה המאמן הסרבי למחמאות ממי שמכיר אותו היטב ממכבי תל אביב – אלכסנדר אובארוב, האחראי על השוערים במחלקת הנוער של הצהובים.

"אני לא מופתע כלל מההצלחה של איביץ' בקרסנודאר", אמר אובארוב ל-Sport RB. "אני מכיר אותו מצוין, כשהוא בא למכבי תל אביב, זכינו בשתי אליפויות רצופות. הוא יודע לעבוד עם שחקנים זרים ולהכתיב סגנון משחק כזה שהקבוצות שלו סופגות הכי פחות. מעל הכל, יש לו משמעת. הוא לא עושה חשבון לאף אחד".

לאור הדרישה של נשיא קרסנודאר סרגיי גליצקי שהקבוצה תשחק כדורגל התקפי, אובארוב נשאל אם במכבי תל אביב ניסו לכפות על איביץ' סגנון כלשהו. שוער העבר ענה: "אף אחד לא כופה את עצמו על איביץ', הוא לא עובד בתנאים כאלה. הוא פועל איך שהוא מוצא לנכון ואם מתערבים לו, הוא קם והולך. כזה הוא".

ולאדן איביץ' מאמן קרסנודאר
כבר נגע בגביע. ולאדן איביץ' | אתר רשמי, אתר רשמי קרסנודאר

ברוסיה גם תהו אם מכבי תל אביב מתחרטת שנתנה לו לעזוב באמצע העונה הקודמת: "מכבי לא מחזיקה אף אחד בכוח. היה לנו את פאולו סוזה, את ולדימיר איביץ', אבל כשמאמן מקבל הצעה גבוהה ממועדון מוביל, הוא עוזב. מכבי לא עומדת לו בדרך".

לסיום הוסיף אובארוב: "לא אופתע אם איביץ' יוביל את קרסנודאר לאליפות, אני מאחל לו לעשות את זה. בתחילת העונה אמרתי 'אתם תראו שהוא יילחם על התואר'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי