העברות בעולם, 15.12: ואן דה בייק סגר בפרנקפורט, לנגלה יושאל למילאן?

play
דוני ואן דה בייק מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
צפו: שער דרמטי העניק לברייטון ניצחון על מארסיי וכרטיס לשמינית הגמר 01:55

קשר יונייטד יושאל עם פתיחת החלון, לגרמנים תהיה אופציית רכישה בסיום העונה. הרוסונרי פתחו בשיחות עם ברצלונה לגבי הבלם, המשחק כרגע כמושאל באסטון וילה. ריאל מדריד עם הצעה חדשה לאמבפה

(גודל טקסט)

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, דוני ואן דה בייק סגר באיינטרכט פרנקפורט. הקשר ההולנדי של מנצ'סטר יונייטד יושאל עד הקיץ, ואז תהיה לגרמנים אופציה לרכוש אותו תמורת 15 מיליון יורו.

* מילאן פתחה בשיחות עם ברצלונה לגבי שאילתו של קלמון לנגלה בינואר. הצרפתי משחק כרגע כמושאל באסטון וילה, אך לא רשם ולו דקת פרמייר ליג אחת העונה אצל אונאי אמרי.

* מנצ'סטר יונייטד מתקשה למצוא קונה לג'יידון סאנצ'ו, שמחזיק במועדון חוזה עתק עם שכר של 350 אלף ליש"ט בשבוע.

* ארסנל מעוניינת לרכוש את מרכוס לאונרדו. סנטוס, שירדה לליגה השנייה בברזיל, דורשת 15 מיליון יורו עבור החלוץ אך עשויה להתפשר על סכום נמוך יותר משום שהיא חייבת כסף בדחיפות.

* דיווח באנגליה: ג'ים רטקליף הבעלים של מנצ'סטר יונייטד כבר נפגש עם גרהאם פוטר, בו הוא מעוניין כמחליפו המיידי של אריק טן האח, שצפוי להיות מפוטר.

* בגרמניה טוענים: רונאלד אראוחו ינסה לנצל את העובדה שבאיירן מינכן מנסה להחתים אותו כדי לקבל חוזה חדש בברצלונה, עמה הוא ידרוש להיכנס למו"מ.

גרהאם פוטר, מאמן צ'לסי
יקווה להפתיע את האלופה. פוטר | רויטרס

* לטענת "אס", ריאל מדריד תפנה במהלך ינואר לקיליאן אמבפה שבתחילת העונה הודיע כי לא יממש את האופציה להארכת החוזה בפריז סן ז'רמן לשנה נוספת, כך שבחודש הבא יהיה חצי שנה לפני תום חוזהו ויוכל לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. לפי הדיווח, ריאל מדריד תדרוש מאמבפה תשובה עד ה-15 בינואר, במטרה למנוע כל סחבת בשיחות – כפי שהיה בעבר.

* פפ גווארדיולה רוצה לצרף למנצ'סטר סיטי את מיגל גוטיירס, המגן השמאלי של ג'ירונה שלריאל מדריד אופציה להחזירו לסגל שלה תמורת 8 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי