החשש אומת: טיבו קורטואה הודיע שלא ישתתף ביורו הקרוב

השוער של נבחרת בלגיה וריאל מדריד שקרע את הרצועה הצולבת אישר: "חייב להתאושש ולהחלים במאת האחוזים". קמינסקי, סלס וקסטילס מועמדים לרשת אותו בין הקורות

(גודל טקסט)

הפציעה של דייויד אלאבה הגדילה את רשימת הפצועים הארוכה של ריאל מדריד משמעותית, כשכעת הבלם האוסטרי הצטרף לאדר מיליטאו, דני קרבחאל, פרלאן מנדי, אדוארדו קמאבינגה, ויניסיוס וטיבו קורטואה שעוד נפצע לפני פתיחת העונה. השוער הבלגי נפגע באימון טרום עונה של הבלאנקוס ולאחר בדיקות אובחן עם קרע ברצועה הצולבת.

הפציעה הקשה של השוער הגיעה בתזמון גרוע במיוחד עבור ריאל מדריד, וכעת אחרי שהיה ספק אם ימשיך להיות מחוץ למגרשים העונה עבור קבוצתו, הבלגי הודיע גם שלא יעמוד בין הקורות של נבחרתו ביורו בקיץ שייערך בגרמניה.

"בעקבות הפציעה שלי, לא אוכל לקחת חלק ביורו", כתב בהודעה רשמית קורטואה. "אני חייב עוד להתאושש ולהחלים ב-100%. אני לא יכול להבטיח עדיין באיזה תאריך זה יהיה. אני אולי אוכל לשחק במאי, אבל לא ארצה לקחת סיכון. ריאל מדריד הבהירה שהיא רוצה שאשוב רק כשאני כשיר לחלוטין".

טיבו קורטואה, שוער נבחרת בלגיה
עימות עם טדסקו. קורטואה | רויטרס

מי שצפויים להתחרות על עמדת השוער הפותח בנבחרת השדים האדומים הם תומאס קמינסקי מלוטון, מאטס סלס של שטרסבורג וקואן קסטילס מוולפסבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי