קרובה לעוד תואר: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:3 את אוראווה רדס

play
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם ברנרדו סילבה | רויטרס
עלתה לעוד גמר: 0:3 למנצ'סטר סיטי על אוראווה רדס באליפות העולם לקבוצות 01:53

עצמי של הויבראטן (45+1) פרץ את הסכר, קובאצ'יץ' (52) וסילבה (59) הוסיפו. אלופת אירופה תפגוש את פלומיננזה בגמר אליפות העולם לקבוצות ביום שישי

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אחרי איבוד היתרון בליגה מול קריסטל פאלאס וכשהיא במרחק של חמש נקודות מפסגת הפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי יצאה להתאוורר בערב הסעודית במטרה לחזור עם תואר נוסף – אליפות העולם לקבוצות. את הצעד הראשון עשתה הערב (שלישי) עם ניצחון 0:3 בחצי הגמר בג'דה על אוראווה רדס היפנית, זוכת ליגת האלופות של אסיה, וביום שישי תפגוש בגמר את פלומיננזה הברזילאית, מחזיקת גביע ליברטדורס.

זו הפעם הראשונה כמובן שסיטי משתתפת במפעל הזה וקווין דה בראונה וארלינג הולאנד הצטרפו למסע, אך הם צפו מהיציע יחד עם ז'רמי דוקו. פפ גווארדיולה ערך ארבעה שינויים וראה את מתאוס נונס מחמיץ לא מעט, אבל גם מייצר את השער שהוביל לפריצת הדרך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשכדור רוחב שלו הפך לשער עצמי של הויבראטן הנורבגי. היפנים אפילו לא ניסו לבעוט לשער במחצית הראשונה ובקושי עברו את אמצע המגרש, ולאחר הספיגה לא הייתה להם ברירה לצאת וכפועל יוצא גם לספוג. מתאו קובאצ'יץ' הבקיע במתפרצת אחרי אסיסט של קייל ווקר (52) ואחרי שבע דקות גם ברנרדו סילבה מצא את הרשת בעזרת מריוס הויבראטן.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
רוצה עוד תואר. פפ גווארדיולה | GettyImages, Khalid Alhaj/MB Media
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי ביציע
שוב צופה מהצד. ארלינג הולאנד | GettyImages, Robbie Jay Barratt – AMA

מהלך המשחק

דקה 8: רודרי בעט מקצה הרחבה, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 28: מנצ'סטר סיטי מתקשה בתוך הצפיפות של היפנים ושוב רודרי ניסה מחוץ לרחבה, אך הכדור פגע בשחקן הגנה ויצא לקרן. גריליש סובב מדגל הקרן לעבר המסגרת, אבל השוער הדף.

דקה 31: נונס הגיע למצב הכי טוב עד כה, אבל השוער נישיקאווה הדף לקרן.

דקה 39: הלחץ של סיטי גובר ושוב נונס איים על השער מצד ימין, אבל גם הפעם נישיקאווה הדף.

דקה 45+1: גול! אחרי לחץ מתמשך, פריצת הדרך הושגה. כדור רוחב מצד ימין של נונס נדחק פנימה דווקא על ידי הויבראטן הנורבגי שכבש לשערו הוא. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

מתאו קובאצ'יץ' שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער
סיים כמו חלוץ. מתאו קובאצ'יץ' | רויטרס

דקה 52: גול! ווקר זיהה חור בהגנת אוראווה ושלח כדור עומק לקובאצ'יץ' שדהר על פני כמעט חצי מגרש וסיים בבעיטה חזקה פנימה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 57: גריליש במהלך נהדר מצד שמאל הניח כדור על הראש של נונס, שאיכשהו נגח החוצה מארבעה מטרים.

דקה 59: גול! נונס סחט עוד הדיפה מהשוער נישיקאווה, הכדור הגיע לסילבה שמקצה הרחבה בעט פנימה בעזרת הסטה של הויבראטן חסר המזל. 0:3 למנצ'סטר סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי