זו מתנה לחג המולד? אדריאן מוטו פוטר כשהוא מתאבל על מות אמו

בזמן שכוכב העבר הרומני שוהה במולדתו, נפטצ'י באקו האזרית סיימה עימו את ההתקשרות בעיתוי בעייתי: "מאחלים לו הצלחה ושולחים את תנחומינו"

(גודל טקסט)

אחד המנהגים הידועים בחג המולד הוא חלוקת מתנות, אך במקום שי לחג, כוכב העבר הרומני אדריאן מוטו קיבל היום (ראשון) בשורה מסוג אחר לגמרי. נפטצ'י באקו האזרית, הקבוצה שאותה אימן מאז הקיץ האחרון, הודיעה על פיטוריו של המאמן וכל זאת בזמן שהוא שוהה ברומניה ומתאבל על מות אמו.

קבוצתו של עטאא ג'אבר ועד לאחרונה גם של קני סייף מדורגת במקום השלישי בליגה האזרית, אך הפער מקרבאח המוליכה הוא דו ספרתי. לפי הודעת המועדון הפרידה היא תוצאה של החלטה משותפת, אולם ברומניה דווח כי מדובר בפיטורים לכל דבר.

"היום, חוזהו של מוטו הותר בהסכמה הדדית. נפטצ'י מודה למוטו על שיתוף הפעולה והעבודה הקשה ומאחלת לו הצלחה בהמשך", נכתב בהודעה הרשמית, "המועדון גם שולח את תנחומיו על מות אמו. נפטצ'י, שנאבקת על המקומות הגבוהים בליגה האזרית ובגביע, קוראת לכל אוהדיה לתמוך ולהתאחד סביב הקבוצה".

מוטו בן ה-44, מהשמות המובילים בכדורגל הרומני במילניום הנוכחי, עבר לאזרבייג'אן אחרי שאימן בשנים האחרונות קבוצות במולדתו וכן את הנבחרת הצעירה של רומניה. כחלוץ מוטו שיחק בכמה קבוצות בכירות ביבשת כמו אינטר, צ'לסי, יובנטוס ופיורנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי