האשים את מאמנו בגניבת חולצה של ויניסיוס ג'וניור, ונופה מהסגל

רגע לפני שאליפות אפריקה מתחילה, נחשף סיפור הזוי: מורלאי סילה הגינאי הסתכסך עם מאמנו וחבריו בגלל חולצה שהחליף עם הכוכב הברזילאי במשחק ידידות בין הנבחרות

(גודל טקסט)

קצת יותר משבועיים לפני שאליפות אפריקה יוצאת לדרך ואחרי שפורסמו סגלי הנבחרות, אנו נחשפים לסיפור ביזארי למדי. מורלאי סילה, שחקן ארוקה הפורטוגלית, מאשים את מאמנו בגניבת חולצה של ויניסיוס ג'וניור וזו הסיבה להישארותו מחוץ לסגל.

גינאה הוגרלה לבית לא פשוט עם קמרון, גמביה והאלופה המכהנת סנגל, אבל המאמן קאבה דיווארה לא התחשב בכך כאשר הותיר מחוץ לסגל שלו לאליפות את סילה בן ה-25, שמאז הבכורה בנבחרת בספטמבר 2019 ערך 23 הופעות בינלאומיות, אבל בשני החלונות האחרונים כבר לא זומן והכל בגלל חולצה של הכוכב הברזילאי, זכר למפגש של גינאה עם הסלסאו ביוני – משחק שהסתיים ב-1:4 לברזיל ובמהלכו ויניסיוס ג'וניור כבש ואילו סילה עלה מהספסל.

על פי הדיווח, סילה החליף חולצות עם ויניסיוס ג'וניור אחרי המשחק, אלא שבחדר ההלבשה החולצה של כוכב ריאל מדריד נעלמה כלא הייתה. סילה איבד את שלוותו לנוכח האבידה, החל להתעמת עם חבריו ובסופו של דבר האשים בגניבה את המאמן דיווארה. סילה מסרב להתנצל על התנהגותו עד היום ולכן נותר מחוץ לסגל, כשבגינאה טוענים שגם מערכת היחסים בינו לבין יתר השחקנים נפגעה בעקבות התנהגותו ודרישתו לערוך חיפוש יסודי בחדר ההלבשה, כולל בתיקי חבריו, בניסיון לזהות אם אחד מהם הוא הגנב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי