"אולי ברק בכר מאמן טוב, הרבה יותר קשה לזרים בכוכב האדום"

play
הפעם הוא מארח את פפ. בכר | אימג'בנק GettyImages, Srdjan Stevanovic
צפו: נאתכו כבש - ושלח את בכר הביתה. 1:2 לפרטיזן על הכוכב האדום בדרבי 03:44

אקס הקבוצה מבלגרד טוען: "זה מועדון מאוד ספציפי. ההנהלה לא הייתה יכולה להגיב טוב יותר, עם מילוייביץ' זה ייראה הרבה יותר טוב"

(גודל טקסט)

המשחק הבא של הכוכב האדום בלגרד ייערך רק ב-10 בפברואר, לכן חילופי המאמנים הם עדיין הנושא המרכזי שעל הפרק סביב האלופה הסרבית למרות שחלפו כבר תשעה ימים מאז פיטוריו של ברק בכר. קשר א.א.ל לימסול סלאבוליוב סרניץ', ששיחק בכוכב האדום עד העונה שעברה וזכה עמה בשש אליפויות ושלושה גביעים, כולל שלושה דאבלים, התייחס לזעזוע שביצע המועדון מבלגרד על הקווים.

מלבד וולטר זנגה שהוביל את הקבוצה לזכייה בדאבל ב-2006, מאמנים זרים לא הצליחו לאורך השנים בכוכב האדום. סרניץ' הסביר שזה לא מקרי: "אין לי שום דבר נגד מאמנים זרים, אבל הכוכב האדום זה מועדון מאוד ספציפי, וגם הליגה הסרבית. הרבה יותר קשר לזר להבין איך דברים עובדים, בלי קשר לכישורים שלו כמאמן. אולי ברק בכר מאמן טוב, אבל כשהתוצאות לא טובות – כולם יודעים מי האחראי".

מאמן הכוכב האדום בלגרד ולאדן מילוייביץ'
"הכוכב האדום תיראה הרבה יותר טוב". ולאדן מילוייביץ' | רויטרס

סרניץ' ציין לטובה את הבחירה של ולאדן מילוייביץ' כמחליפו של הישראלי, לא מעט בגלל העבר המשותף של השחקן עם המאמן החדש-ישן של הכוכב האדום. "ההנהלה לא הייתה יכולה להגיב טוב יותר. הוא מכיר את המרקאנה והתוצאות שלו מדברות בעד עצמן, יש לו מספיק זמן בפגרת החורף ואני מאמין שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב באביב מאשר בסתיו. עם מילוייביץ', הכוכב האדום פייבוריטית לאליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי