בצל השמועות, עומרי גלזר זכה למחמאת ענק מכיוון ממש לא צפוי

play
עומרי גלזר | Visionhaus / Contributor
צפו: נאתכו כבש - ושלח את בכר הביתה. 1:2 לפרטיזן על הכוכב האדום בדרבי 03:44

שוער העבר של הכוכב האדום בלגרד, שנחשב לחברו הטוב של מילאן בוריאן, החמיא לישראלי: "הרכש הזר הכי טוב שהמועדון החתים העונה". על ברק בכר: "הוא אשם בכך שהציפיות היו גבוהות אחרי פיורנטינה"

(גודל טקסט)

אחרי פיטוריו של ברק בכר ובצל השמועות על חזרה אפשרית של השוער מילאן בוריאן, שכזכור נזרק מהכוכב האדום על ידי הישראלי, שוער העבר של המועדון בובאן באיקוביץ' דיבר בסרביה.

באיקוביץ' נשאל האם הדחתו של בוריאן מהסגל פגעה במרקם בחדר ההלבשה, כפי שנכתב לא אחת בתקשורת הסרבית: "מילאן חבר טוב שלי ואנחנו מכירים זמן רב. היו לו עונות נהדרות בכוכב והוא נתן למועדון המון. הוא בהחלט היה משמעותי למועדון כאדם, אבל אני לא חלק מהקבוצה כך שאני לא יכול לומר מה הייתה ההשפעה של עזיבתו. מי צריך להיות השוער הפותח אם הוא יחזור? אם הייתי יכול, הייתי שם אותו ואת עומרי גלזר ביחד בין הקורות. גלזר הרשים אותי מאוד, הוא החיזוק הזר הכי טוב שהכוכב הביאה העונה. זו שאלה שהמאמן החדש יצטרך לענות עליה".

ברק בכר, מילאן בוריאן | עיבוד תמונה, מתוך GettyImages

על סיום דרכו של בכר, כשברקע השמועות על ביקורות על המאמן מצד שחקנים, אמר שוער העבר: "אני מאשים את בכר בכך שהציפיות היו גבוהות. במשחק קדם העונה מול פיורנטינה הקבוצה הראתה מה היא מסוגלת לעשות, אלא שלאחר מכן היו כמה מפלות. אני מאשים אותו רק בתוצאות. הרבה זמן אני לא חלק מהמועדון ואני לא יודע מה היה המצב בינו לבין השחקנים. ההפסדים ליאנג בויז ולפרטיזן לא היו צריכים לקרות וזה מה שהוביל בסופו של דבר לפיטוריו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי