בדרך לירידת ליגה נוספת? המאזן העגום של וויין רוני בברמינגהאם

play
וויין רוני, מאמן ברמינגהאם סיטי | אימג'בנק GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.1.24 07:14

כמעט שלושה חודשים מאז שמונה למאמן הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, הוא הוביל אותה לשני ניצחונות בלבד ב-15 משחקים והיא הידרדרה למקום ה-20

(גודל טקסט)

אין ספק על כך שוויין רוני היה אחד החלוצים הגדולים באנגליה, כידוע היה מלך שערי נבחרת אנגליה ועודנו מלך שערי מנצ'סטר יונייטד, אבל קריירת האימון שלו הולכת ומידרדרת מעונה לעונה. האנגלי בן ה-38 הגיע לברמינגהאם סיטי בשבוע השני של אוקטובר במטרה לחלץ אותה מהתחתית, אבל בינתיים הקבוצה הולכת ושוקעת, הערב (שני) ירדה למקום ה-20 מתוך 24 בצ'מפיונשיפ בעקבות הפסד 3:0 ללידס יונייטד הרביעית בטבלה. למעשה, מאז שמונה רוני במחזור ה-12, ברמינגהאם היא הקבוצה עם המאזן הכי רע בליגה.

רוני החל את קריירת האימון בדרבי קאונטי, איתה באפריל 2022 ירד לליגה השלישית בעונה שבה גם הופחתו ממאזנה 21 נקודות בעקבות הליכה לפירוק. המשיך לדי. סי יונייטד האמריקאית שאיתה ניצח 14 משחקים מתוך 53 בשנתיים ולא הצליח להעפיל לפלייאוף וכאמור לפני כמעט שלושה חודשים שב לאנגליה כמאמן ברמינגהאם מהצ'מפיונשיפ.

וויין רוני, מאמן ברמינגהאם סיטי
מאזן עגום בברמינגהאם. וויין רוני | GettyImages

לצערו של רוני, מתוך 15 משחקי צ'מפיונשיפ על הקווים עם ברמינגהאם, ניצח שניים בלבד – את שפילד וונסדיי שבמקום לפני האחרון ואת קארדיף שכרגע מדורגת תשיעית. בסך הכל תחתיו צברה הקבוצה 10 נקודות מתוך 45 אפשריות, ממוצע של 0.67 נקודות למשחק וכך צנחה למקום ה-20, למזלה עדיין במרחק שבע נקודות מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי