מילאן עלתה לשלב רבע גמר הגביע האיטלקי עם 1:4 על קליארי

play
לוקה יוביץ' מילאן | אימג'בנק GettyImages
תקציר: ווסטהאם – ברייטון 0:0 01:28

שערים של יוביץ' (29 ו-42), טראורה (50) ולאאו (90+2) העניקו לרוסונרי את הכרטיס לסיבוב הבא, לובומבו (88) רק צימק. ווסטהאם וברייטון נפרדו ב-0:0

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

שלב שמינית גמר הגביע האיטלקי המשיך הערב (שלישי) עם עלייתה של מילאן לרבע הגמר אחרי ניצחון 1:4 קליל על קליארי. הרוסונרי לא התקשו מול המועדון מהמקום ה-18 בטבלת הליגה האיטלקית, והמשיכו בכושר הטוב עם ניצחון 4 ב-5 המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות, כשבסיבוב הבא ימתינו למנצחת בין אטאלנטה לססואולו.

לוקה יוביץ' ותאו הרננדז היו רשומים על שני השערים הראשונים, כשהחלוץ הסרבי כבש צמד (29 ו-42) משני בישולים של המגן הצרפתי הנהדר. צ'אקו טראורה בן ה-19 חגג שער ראשון בדקה ה-50 וזיטו לובומבו רק צימק בדקה ה-88 בשער שניחם את האורחת בסן סירו ורפאל לאאו (90+2) חתם בתוספת הזמן עם הכרטיס לסיבוב הבא.

אלפונס אראולה, שוער ווסטהאם
ערב ענק לשוער הצרפתי. אראולה | רויטרס

מוקדם יותר הערב, ווסטהאם וברייטון חתמו את המחזור ה-20 בפרמיירליג עם הופעה מאכזבת למדי של השתיים שנפרדו בתיקו ללא שערים, בתוצאה שבעיקר שמחה האורחת שלא ספגה לפחות שער במשחק לראשונה מאז הניצחון 0:3 על ארסנל במאי של העונה שעברה. אמנם השחפים היו קרובים יותר לכבוש והודות לתצוגה נהדרת של אלפונס אראולה, אבל גם הנקודה שהעלתה אותם מעל מנצ'סטר יונייטד בטבלה הייתה מנחמת למדי. הפטישים שלוש נקודות מעל במקום השישי בטבלת הפרמיירליג.

במשחק נוסף שנערך בליגה הספרדית במסגרת המחזור ה-19, ולנסיה ניצחה 1:3 את ויאריאל משערים של יארמצ'וק (4) ופפלו (27 ו-57 בפנדל). ג'רארד מורנו (73) צימק עבור הצוללת הצהובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי