פרננדו דיניז סיים את דרכו בנבחרת ברזיל, ויש מועמד להחליפו

play
פרננדו דיניז מאמן נבחרת ברזיל החדש | רויטרס
צפו: אחרי הדרמה הגדולה, ארגנטינה רשמה ניצחון היסטורי על ברזיל 03:07

המאמן בפתיחה הרעה לקמפיין מוקדמות המונדיאל יעזוב, ולאור אי הגעת אנצ'לוטי "הסלסאו" מחפשים מינוי עד 2026. דוריבל ג'וניור יגיע?

(גודל טקסט)

פרננדו דיניז סיים הערב (שישי) את דרכו כמאמן נבחרת ברזיל. דיניז היה אמור לכהן בתפקיד עד הגעתו של קרלו אנצ'לוטי בקיץ, אך האיטלקי האריך לאחרונה את חוזהו בריאל מדריד ועל כן מועמדותו ל"סלסאו" ירדה מהפרק.

במקביל לכהונה בנבחרת שהחלה הקיץ, פרננדו דיניז מאמן גם את אלופת דרום אמריקה פלומיננזה, ונשיא ההתאחדות הברזילאית אדנאלדו רודריגש הבטיח למקבילו בפלומיננזה שלא יקח ממנו את המאמן במינוי קבוע. רודריגש הושעה מתפקידו לפני כחודש, אך לפני כשבוע הוחזר ואז החליט לסיים באופן מיידי את הכהונה של המאמן הנוכחי.

דיניז אימן את ה"סלסאו" בשישה משחקים במוקדמות מונדיאל 2026 והתוצאות היו מאכזבות. ברזיל הפסידה שלושה משחקים רצופים ואחרי שישה מחזורים (מתוך 18) היא מדורגת במקום השישי מתוך 10, שבשל הרחבת מספר המשתתפות בגביע העולם מוביל גם הוא להעפלה אוטומטית.

בברזיל מחפשים כעת מאמן שיישאר עד למונדיאל בעוד שנתיים וחצי, והשם החם הוא דוריבאל ג'וניור. המאמן בן ה-61 עבר בשני העשורים האחרונים במועדונים מובילים רבים במדינה, ומחודש אפריל האחרון הוא משמש כמאמנה של סאו פאולו. עם זאת, כלל לא ברור האם חוזהו אכן יהיה עד 2026 או שמא קצר יותר, אם וכאשר יגיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי