עבדולאי סק בישל את שער הניצחון של סנגל בדקה ה-99

play
שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק עם דגל סנגל | דני מרון
תשעה מי יודע? צפו בכל השערים של פרנזי פיירו העונה בליגת העל 05:40

בלם מכבי חיפה שותף כמחליף במשחק ההכנה מול ניז'ר וסידר לפורמוז מנדי את ה-0:1 הדרמטי, שבוע לפני משחקה הראשון של סנגל באליפות אפריקה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בזמן שמכבי חיפה נערכת למשחק העונה בבלומפילד מול מכבי תל אביב ביום רביעי, עבדולאי סק מסיים את מחנה האימונים עם נבחרת סנגל לקראת אליפות אפריקה והערב (שני) הוא בישל את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-99, בניצחון 0:1 על ניז'ר במשחק הכנה. הבלם בן ה-31 נכנס עם פתיחת המחצית השנייה במקום קאלידו קוליבאלי, ועמוק בתוך תוספת הזמן נגח כדור קרן לעבר בלם נוסף שקם מהספסל, פורמוז מנדי שהבקיע מקרוב.

הקפטן קוליבאלי, מוסא ניאחטה ועבדו דיאלו היו שלושת הבלמים של אליו סיסה במשחק הזה, כשהכוכב הגדול סאדיו מאנה כלל לא שותף. מחר תמריא סנגל לחוף השנהב, שם ייערך הטורניר היבשתי שבו תנסה להגן על התואר בו זכתה לפני שנתיים לראשונה בתולדותיה. בשלב הבתים היא תפגוש את גמביה בדיוק בעוד שבוע ולאחר מכן את קמרון ב-19 בינואר ואת גינאה ב-23.

סק כבר החמיץ שלושה משחקים של מכבי חיפה וצפוי לפספס לפחות עוד ארבעה וגם את גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב ב-24 בינואר. אם סנגל תעמוד בציפיות ותגיע לפחות לחצי הגמר, אזי סק יחמיץ גם את סיבוב ח' בגביע המדינה ואת משחקי הליגה מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב בבית ואולי גם את בית"ר ירושלים ב-10 בפברואר. הוא יחזור רק לקראת גנט בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי