העברות בעולם: ליברפול מובילה במירות להחתמת ז'אן-קלר טודיבו

בצרפת טוענים שבלם ניס מתקרב לאנפילד, למרות שגם מנצ'סטר יונייטד מנסה לצרפו. מאטסן האריך חוזה בצ'לסי והושאל לבורוסיה דורטמונד

(גודל טקסט)

העברות

* בורוסיה דורטמונד השלימה את צירופו של איאן מאטסן, המגן בן ה-21 שהגיע בהשאלה מצ'לסי עד תום העונה. בתמורה הוא האריך את חוזהו בצ'לסי בשנה נוספת, עד 2026.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וליברפול מעוניינות באוון פרגוסון, חלוצה של ברייטון שדורשת עליו לא פחות מ-100 מיליון ליש"ט.

* שחקן נוסף שעליו יש מאבק מצד הגדולות באנגליה זהו בלם ניס ונבחרת צרפת ז'אן-קלר טודיבו, אקס ברצלונה שלפי הדיווחים בניס מתקרב לליברפול. גם מנצ'סטר יונייטד מנסה לצרפו ומהמאבק יצאה לאחרונה טוטנהאם שבסופו של דבר החתימה את ראדו דראגושין.

* ווסטהאם מעוניינת בסטיבן ברחוויין, אבל אייאקס לא מתכוונת לשחרר את הקיצוני ההולנדי בינואר.

* אתלטיקו מדריד הציבה בראש רשימת הרכש שלה את טיאגו אלמדה, שחקן ההתקפה הארגנטינאי בן ה-22 שבתחילת 2022 במפתיע עבר מוולס סארספילד לאטאלנטה עבור 15 מיליון יורו וכעת צפוי לעזוב את ארצות הברית לטובת הכדורגל האירופי. הוא כבש 17 שערים ובישל 23 ב-60 הופעות ב-MLS.

* במקביל לניסיון לצרף את אלדה, עשויה אתלטיקו מדריד למכור את אנחל קוראה לאל איתיחאד הסעודית, קבוצתו של המאמן הארגנטינאי מרסלו גז'ארדו שכבר פנה לשחקן בניסיון לשכנע אותו לעבור.

* ברייטון תודיע בקרוב על רכישת ולנטין בארקו מבוקה ג'וניורס. השחפים למעשה כבר הפעילו את סעיף השחרור של הארגנטיני בגובה 10 מיליון דולר והוא עבר בדיקות רפואיות. הוא משחק על כל כנף שמאל, בעיקר כמגן ולעתים גם כקשר.

* לפי "סקיי גרמניה", נאפולי ויובנטוס מנסות לצרף את אורל מאנגלה, הקשר הבלגי בן ה-25 של נוטינגהאם פורסט שמעוניין לעזוב.

טיאגו אלמדה, שחקן נבחרת ארגנטינה
בדרך לליגה הספרדית? אלמדה במדי נבחרת ארגנטינה | אימג'בנק GettyImages

* דויד דטרו פופאנה, החלוץ בן ה-21 מחוף השנהב שצ'לסי רכשה והשאילה לאוניון ברלין בקיץ, צפוי לשוב לאנגליה ולעבור בהשאלה נוספת לברנלי.

* אל הילאל הסעודית יצרה קשר עם רפאל גריירו, המגן השמאלי של באיירן מינכן שלפי "לאקיפ" עשוי לעבור בהשאלה.

* ראדה קרוניץ' המריא לטורקיה לקראת מעבר ממילאן לפנרבחצ'ה. הבוסני יירכש תמורת כ-5 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי