אקס הפועל ת"א הלהיט את פולין: "לא מקצוען, טיפוס בעייתי"

play
עמנואל בואטנג שחקן הפועל תל אביב | דני מרון
ניצחון רביעי רצוף למכבי נתניה, פלקושצ'נקו סידר מהפך על הפועל תל אביב 02:50

כל פרטי ההעברה של עמנואל בואטנג לווידז'ב לודז' סוכמו, אבל הקשר הגנאי לא עלה על הטיסה והבריז מהבדיקות הרפואיות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אקס הפועל תל אביב, עמנואל בואטנג, גרם היום (שישי) למיני-מהומה בכדורגל הפולני. הקשר הגנאי נמכר מהפועל תל אביב לאלפסבורג השבדית לפני שנתיים וחצי ואחרי שגילה יכולת גבוהה, וידז'ב לודז' הציבה אותו על הכוונת.

וידז'ב נכנסה למו"מ עם בואטנג ואלפסבורג וכל הצדדים הגיעו לסיכום. מרוצים לקראת הגעתו של הקשר החדש, במועדון הפולני כבר התייחסו להעברה כאל עובדה מוגמרת וקבעו לגנאי בדיקות רפואיות במתקן מיוחד הבוקר. ומי לא בא? עמנואל בואטנג.

לפי התקשורת בפולין, בואטנג בן ה-26 הבריז וניתק מגע. בווידז'ב כבר הכינו את הכול, בדיקות רפואיות והכרזת welcome חגיגית, אבל אז אבדו עקבותיו של הקשר. "הכול היה סגור, בואטנג היה צריך לעשות רק דבר אחד: להגיע", כתבו היום בפולין, "המועדון קנה לו כרטיס טיסה מגאנה לרוטרדם, ומשם לשבדיה. התחנה הבאה הייתה אמורה להיות לודז', אבל בגטבורג המסע שלו נקטע".

בפולין הסבירו שכנראה שקבוצה מטורקיה נכנסה לעניינים ברגע האחרון והצליחה לפתות אותו עם שכר מאוד גבוה – למרות שלא הגיעה לסיכום עם אלפסבורג. בפולין הוסיפו: "העסקה עדיין לא ירדה מהשולחן, אבל ההתנהגות הלא מקצוענית של בואטנג עלולה לגרום לווידז'ב לפוצץ את זה. היא לא רוצה לצרף שחקן בעייתי".

שחקן הפועל תל אביב עמנואל בואטנג
ומי לא בא? עמנואל בואטנג | אודי ציטיאט

בואטנג שיחק בהפועל תל אביב שלוש עונות (2018-2021) לפני שנמכר תמורת כ-300 אלף דולר לאלפסבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי