"לניימאר יש יותר תשוקה לחיים הפרטיים, לא כמו רונאלדו"

play
מאמן אל הילאל ז'ורז'ה זסוס עם ניימאר | GettyImages, ATTA KENARE/AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1 07:34

כוכב אל הילאל נעקץ על ידי לא אחר ממאמנו הפורטוגלי ז'ורז'ה ז'סוס: "החיים מעבר לכדורגל הם חלק ממנו, כריסטיאנו מבין את סדר העדיפויות"

(גודל טקסט)

לפני שהוא חוזר מפורטוגל לערב הסעודית אחרי פגרה קצרה, מאמן אל הילאל ז'ורז'ה ז'סוס ערך השוואה בין האליל המקומי, כריסטיאנו רונאלדו, לניימאר שמככב אצלו בקבוצה, ובין אם התכוון לכך או לא – שלח עקיצה לברזילאי כשאמר שענייניו מחוץ למגרש מעניינים אותו יותר מהקריירה.

"לרונאלדו יש יותר תשוקה לכדורגל והוא מבין את סדר העדיפויות. לניימאר יש יותר תשוקה לדברים אחרים בחייו הפרטיים, שנמצאים בראש מעייניו", אמר ז'סוס. "הוא בחור שקל להדריך, מאוד מתוק ומגלה הבנה, אבל גם החיים שמעבר לכדורגל הם חלק ממנו. הוא לא כמו רונאלדו".

במקביל, המאמן בן ה-69 ציין את צדדיו החיוביים של ניימאר, שלא יחזור לשחק עד אוגוסט בגלל פציעה קשה בברכו: "כשחקן הוא מדהים, וכאדם, בחודש וחצי שהיו לי איתו, הוא הפתיע אותי לטובה בכל מובן. אף פעם לא עבדתי איתו. הוא יוצא דופן, לכן איבדנו איכות לפחות בהתקפה (כשהוא נפצע)".

ניימאר, אל הילאל
לא רק כדורגל הוא אוהב. ניימאר | אימג'בנק GettyImages, ATTA KENARE/AFP

אל הילאל שילמה 90 מיליון יורו לפריז סן ז'רמן תמורת ניימאר, שמרוויח 150 מיליון יורו לשנה, אבל בקושי הספיק להופיע בליגה הסעודית לפני שנפצע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי