איך הוא הצליח? וונדה נארה חשפה עם כמה נשים מאורו איקרדי שכב

play
מאורו איקרדי | DeFodi Images / Contributor
איקרדי כיכב, גלאטסראיי הביסה את אנקרגוצ'ו וזכתה באליפות ה-23 בתולדותיה 02:18

אשתו של החלוץ סיפרה כי הוא היה "מכור" לנשים לפני שהכיר אותה: "היו לו 4 טלפונים, הוא חילק את הנשים לפי יבשות". על הפעם הראשונה שהם קיימו יחסי מין: "זוכרת את הכאבים, נאלצתי לקחת איבופרופן"

קבוצות: גלאטסראיי
(גודל טקסט)

אם היינו צריכים להכתיר את הזוג הפרובוקטיבי והדרמטי ביותר בכדורגל, הזוכים היו וונדה ומאורו איקרדי. הארגנטינאים דואגים להיות בכותרות תציד ומאז פרשת הבגידה, אור הזרקורים מופנה אליהם 24/7. בימים אלו הם בטוב, כאשר הוא לא זז ממנה ותומך בה בזמן שהיא מתמודדת עם לוקמיה. למרות זאת, בת ה-37 חשפה כי החלוץ היה "מכור" לנשים לפניה, ואף את מספר הנשים איתן שכב.

הדוגמנית והמגישה סיפרה על ההתמכרות של בעלה בן ה-30 לנשים לפני תחילת מערכת היחסים ביניהם. "במזרון של מאורו עברו 200 נשים, אבל אחרי זה היה כאוס מוחלט. בוא נגיד שאנחנו לא השתמשנו במזרון שלו כשהכרנו", חשפה וונדה והוסיפה: "אני זוכרת את הכאבים בגופי אחרי הפעם הראשונה שלנו, כי לא הייתי רגילה לתת הכל במיטה. לקחתי איבופרופן (משכך כאבים) כל ארבע שעות".

וונדה חשפה שבתחילת הקשר, לאיקרדי היו ארבעה טלפונים לנשים, אך עד מהרה היא נפטרה מהם. "היו ארבעה טלפונים כי מאורו חילק נשים לפי יבשות. זה טירוף, אני יודעת. אחד מהם היה הטלפון 'הטוב', ככה קראו לו מנהלי מועדונים, כי הוא שימש לשיחות רגילות. השאר היו מיועדים לנשים", סיפרה אשת הכדורגלן ועוד הוסיפה כיצד עזרה לו להיפטר מהם: "זרקתי אותם למים מבלי שמאורו ידע. ואז הוא התחיל להרים את כל הכריות וחיפש בחדר את הטלפונים, אבל הוא מעולם לא מצא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי