מאלי גברה 0:2 על דרום אפריקה, תוניסיה הופתעה בדקה ה-88

שני שערים בשש דקות סידרו למאלי ניצחון בפתיחת אליפות אפריקה אחרי החמצת פנדל של המפסידה, 0:1 מפתיע לנמיביה על תוניסיה, בורקינה פאסו ניצחה מפנדל בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

מחזור הפתיחה של אליפות אפריקה נמשך היום (שלישי) עם שלושה משחקים. המחזור הראשון בבית ד' הושלם עם המפגש בין בורקינה פאסו למאוריטניה, כשלאחר מכן נערכו צמד משחקים מבית ה'.

בורקינה פאסו – מאוריטניה 0:1

בורקינה פאסו הגיעה למפגש כפייבוריטית, אך המתינה עד עמוק לתוספת הזמן כדי לסמן וי על ניצחון ראשון בטורניר. אחד השמות הבכירים בנבחרת הוא ברטרנד טראורה מאסטון וילה, אך הוא נכנס רק כמחליף ושש דקות לתוך תוספת הזמן כבש מהנקודה הלבנה את השער היחיד בהתמודדות.

שחקני נבחרת בורקינה פאסו
ניצחון ברגע האחרון. שחקני בורקינה פאסו | אימג'בנק GettyImages, KENZO TRIBOUILLARD/AFP

תוניסיה – נמיביה 1:0

הנבחרת שהשתתפה במונדיאל לפני למעלה משנה החלה את הטורניר ברגל שמאל עם הפסד שתפס אותה בהפתעה גמורה. טאהא חניסי שפתח בחוד נפצע והוחלף כבר אחרי רבע שעה, נמיביה החזיקה מעמד והדהימה בדקה ה-88 עם שער של דיאון הוטו.

מאלי – דרום אפריקה 0:2

דרום אפריקה למדה על בשרה שמי שלא מנצל את ההזדמנויות שלו, משלם על כך בענק אחר כך. פרסי טאו החמיץ פנדל בדקה ה-19 ומאלי, שמציגה סגל חזק יותר על הנייר, הענישה במחצית השנייה. קפטן הנבחרת חמארי טראורה מריאל סוסיאדד פרץ את הסכר עם שער בדקה ה-60, ובחלוף שש דקות בלבד לאסין סינאיוקו הכפיל את התוצאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי