עומרי גלזר: "אחרי ההפסד בדרבי לא יצאתי מהבית שלושה ימים"

play
ספג, אבל רשם הצלה גדולה במחצית הראשונה. גלזר | רויטרס
צפו: נאתכו כבש - ושלח את בכר הביתה. 1:2 לפרטיזן על הכוכב האדום בדרבי 03:44

שוער הכוכב האדום: "לא ישנתי, לא דיברתי עם אף אחד". על בכר: "הוא עשה הכול כדי לשפר את הקבוצה, אבל לפעמים דברים לא מתחברים"

(גודל טקסט)

הליגה הסרבית תחזור מפגרת החורף רק ב-10 בפברואר ובינתיים הקבוצות מגבירות קצב בהכנות לחלק השני של העונה. הכוכב האדום בלגרד תעשה את זה עם מאמן חדש על הקווים, ולאדן מילוייביץ' שהחליף את ברק בכר שפוטר. ישראלי שכן נשאר בכוכב האדום הוא השוער עומרי גלזר, שהתראיין לתקשורת המקומית.

"התוצאות לא מספיק טובות", הודה גלזר, "לא עמדנו במטרות שלנו; רצינו לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות וכל הפחות לסיים במקום השלישי בבתים ולהמשיך באירופה – ולהיות במקום הראשון בטבלה אחרי ניצחון בדרבי. היו ימים קשים, אני לא נמצא במועדון הרבה זמן, אבל אני יודע כמה זה חשוב. עכשיו יש לנו עוד חצי עונה לתקן".

על ברק בכר: "התחלנו את העונה נהדר. ניצחנו במשחקי אימון יריבות כמו זניט, פנרבחצ'ה, פיורנטינה – ועשינו את זה בקלות – גם במחזורים הראשונים בליגה. אני לא יודע למה זה השתנה, זה הכדורגל. בכר עבד יומם וליל כדי שהכוכב האדום תצליח, אני יודע את זה… אבל לפעמים דברים לא מתחברים. הוא ואנשי הצוות שלו הם אנשים נהדרים וגם מקצוענים אמיתיים. ברק מאמן מצוין, הוא זכה בתארים בישראל, הוא אימן בליגת האלופות… הוא ניסה לתקן את המצב, אבל זה לא הצליח".

עומרי גלזר, שוער הכוכב  האדום בלגרד
הופעה גדולה, למרות שני השערים. גלזר | GettyImages, Nikola Krstic/Eurasia Sport Images

על היכולת האישית: "הייתה לי חצי עונה טובה ואני מצפה להמשיך להשתפר בכל יום. אני רוצה להראות את האיכויות שלי. יחד עם זאת, אם אני משחק טוב, אבל אנחנו מפסידים, זה לא שווה כלום. גם שוער הוא חלק מהקבוצה ואני רוצה לנצח".

על ההפסד בדרבי: "זו האכזבה הכי גדולה מאז שהגעתי. אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב, הדרבי של בלגרד הוא אחד הגדולים בעולם. אחרי המשחק לא דיברתי עם אף אחד במשך שלושה ימים, לא ישנתי, לא יצאתי מהבית".

על עתידו: "סרביה מדהימה. המון אנשים שואלים איך אני מרגיש פה ואני מאוד נהנה. האנשים נהדרים ומאוד חמימים, גם אשתי בבלגרד ומאוד אוהבת פה הכול. כולם במועדון עוזרים בכל מה שצריך. אני רואה את עצמי משחק בכוכב האדום הרבה זמן".

מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
סיבות להתעודד? תלוי את מי שואלים. בכר | רויטרס

על ליגת האלופות: "זו יריבה ברמה אחרת של כדורגל, הקבוצה הכי טובה באירופה. לייפציג קבוצה יותר טובה מאיתנו, אבל הראנו איכות במשחקים נגדה… אני חושב שאנחנו יותר טובים מיאנג בויז ושהיינו צריכים לנצח אותה פעמיים. אי אפשר לנקוב בסיבה אחת למה לא הצלחנו, היו כמה".

על שיא ההצלות במשחק אחד בליגת האלופות (13) שהוא שבר העונה: "זה הישג גדול עבורי. זו במה גדולה, הכי גדולה באירופה, אבל הישגים אישיים פחות מדברים אלי. הייתי מעדיף לא לעצור אף כדור ושנסיים במקום השני או השלישי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי