העברות בעולם: באיירן מינכן הגיעה לסיכום עם ניוקאסל על צירופו של טריפייר

play
זה הזמן להתעורר. טריפייר | GettyImages
שרון דוידוביץ' על אייבן טוני, חלוץ ברנטפורד 04:55

הבווארים עדיין מעדיפים לשאול את מוקיאלה, אך האנגלי עשוי לחבור לקיין ודייר במושבה האנגלית החדשה. קאסמירו עשוי להצטרף לרונאלדו באל נאסר, טן האח רוצה עוד שחקן מאייאקס

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

רשמי

* ברייטון הודיעה על החתמתו של ולנטין בארקו לארבע עונות וחצי. הקשר בן ה-19 שהגיע מבוקה ג'וניורס נחשב לאחת ההבטחות הגדולות בכדורגל הארגנטיני, ותמורת צירופו השחפים הפעילו את סעיף השחרור שלו שעמד על 10 מיליון יורו.

* ג'וש דויג, המגן השמאלי הסקוטי בן ה-21, עבר מוורונה לססואולו תמורת 6 מיליון יורו.

* הבלם הסרבי בן ה-30 אלכסנדר רדובאנוביץ' עבר מקורטרייק הבלגית לאלמריה הספרדית.

* דניל קאסטיו בן ה-19, קשר אחורי אקוואדורי, עבר בהשאלה משחטאר דונייצק לפרטיזן בלגרד.

* ב"סקיי ספורטס גרמניה" מדווחים על הסכם בין באיירן מינכן לקירן טריפייר. המגן הימני בן ה-33 צפוי לעזוב את ניוקאסל שצריכה למכור שחקנים בעקבות סכנה על סנקציות כלכליות שהמגפייז עשויים לספוג. אחרי שברונו גימראייש כבר עלה על המדף עם התעניינות רבה מצד אריות אירופה, כעת הקפטן האנגלי עשוי להיות תוכנית ב' למקרה ונורדי מוקיאלה לא יגיע לקבוצה.

* ב"פוט מרקאטו" טוענים: כריסטיאנו רונאלדו ביקש מראשי אל נאסר להחתים את קאסמירו, חברו הוותיק מימי ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד.

* מי שמשחק בעמדה של קאסמירו ועשוי לעזוב את אל נאסר הוא סקו פופאנה, שהגיע מלאנס בקיץ האחרון, ומבוקש באל איתיפאק מהליגה הסעודית כמחליף לג'ורדן הנדרסון שעזב. קשר אברטון עבדולאי דוקורה הוזכר גם כן כמועמד.

* אריק טן האח מקווה להשלים עד תום החודש את רכישתו של בריאן ברובי מאייאקס. הקבוצה ההולנדית לא ששה למכור אותו בקרוב, בעיקר כי תרם לה 13 שערים ו-4 בישולים ב-25 הופעות העונה.

* ג'אנלוקה די מרציו מ"סקיי ספורט" דיווח שמילאן בודקת אפשרות להתחזק בקלמון לנגלה, שמושאל מברצלונה לאסטון וילה.

לפי "גאזטה דלו ספורט", ליברפול וניוקאסל עוקבות אחרי אדרסון, קשר אטאלנטה בן ה-24.

* סטפנו סנסי עומד לחתום בלסטר סיטי שתשלם לאינטר 2 מיליון יורו תמורתו, כך פרסם פבריציו רומאנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי