"20 קבוצות כבר אמרו כן לסופר ליג, אפשר להוציא את המפעל לדרך"

play
כדורגל | GettyImages, Winslow Townson
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1 07:28

אחד ממייסדי המיזם חשף: "קבוצה שפרסמה הודעת התנגדות למעשה כבר התחייבה. כל המשחקים ישודרו בחינם, הסרת פרסומות תעלה 10 יורו בחודש"

(גודל טקסט)

בחודש שעבר הסופר ליג קיבלה אור ירוק להקמת המפעל החדש מבית הדין לצדק של האיחוד האירופי. באותו היום חזרו הכותרות הנחרצות נגד היוזמה וריאל מדריד וברצלונה נותרו די בודדות במערכה, אך מאחורי הקלעים נדמה שהמצב די שונה. אנאס לגרארי, ממייסדי חברת "A22 Management" שהקימה את המפעל, התראיין בצרפת וחשף: "דיברנו עם 50 קבוצות, 20 כבר אמרו לנו כן".

לגרארי לא רצה לחשוף את שמות הקבוצות, ואמר כי אחת שהתחייבה למיזם החדש פרסמה ביום של פסיקת בית הדין הודעת התנגדות: "הם אמרו לנו שזה כמו שאתה ממנה מאמן ואחרי כמה שבועות מפטר אותו. 20 הקבוצות מלאות מוטיבציה לגבי הפרויקט, יש לנו מספיק מועדונים כדי להוציא לדרך את המפעל".

שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם לוחץ על שחקן ברצלונה אילקאי גונדואן
הכי מזוהות עם המיזם. ריאל מדריד נגד ברצלונה | GettyImages, Yasser Bakhsh

הסקרנות כלפי המפעל רק גוברת, ולגרארי מאמין שגם הקהל הרחב יתחבר בקרוב לרעיון: "ברגע שאנשים יבינו שזה הרבה יותר הוגן, הם ייטו לטובת המודל שלנו. אנחנו באופן יום יומי משוחחים עם מועדונים, ארגוני אוהדים, שחקנים ואנשים מעולם הכדורגל. מתקשרים אלינו כדי להבין טוב יותר את הפרויקט, אנחנו יכולים לעבוד יחד כדי לשפר את הכדורגל".

וכמה כל זה יעלה לצופה בבית? אפילו לא יורו אחד. הסופר ליג כבר חבר למיזם הסטרימינג "יוניפיי", ולגרארי הכחיש את השמועות בנוגע לתשלום על השידורים: "היו הרבה שמועות על כך שרק משחק אחד ביום יהיה בחינם, או שאחרי שלושה חודשים בחינם הלקוח יצטרך לשלם. זה לא המצב, כל המשחקים יהיו בחינם וכך זה יישאר לעד. אם מישהו ירצה להימנע מפרסומות, זה יעלה בערך 10 יורו בחודש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי