רן בן שמעון סוחט מחמאות: "עשה שחמט מהספסל, שינה את הקבוצה"

play
מאמן נבחרת קפריסין, רן בן שמעון | רויטרס
לאוטרו מרטינס כבש בתוספת הזמן ואינטר ניצחה את נאפולי בגמר הסופר קאפ 03:42

אחרי ניצחון יוקרתי על פאפוס, א.א.ק לרנקה עם 26 נקודות מ-30 אפשריות תחת הישראלי: "איתו היא יכולה לזכות בכל התארים"

(גודל טקסט)

רן בן שמעון סוחט מחמאות בקפריסין אחרי הניצחון 0:1 של א.א.ק לרנקה אתמול (שני) על פאפוס במחזור ה-20 בליגה המקומית. פאפוס היא כוח עולה בשנים האחרונות – הקבוצה עם התקציב הכי גבוה בקפריסין – והניצחון אתמול סייע לקבוצתו של רב"ש לעבור אותה בטבלה.

"תחת בן שמעון א.א.ק לרנקה היא קבוצה משכנעת!", כתבו ב-24sports, "א.א.ק השיגה ניצחון יקר על פאפוס ושלחה מסר ברור שהיא חזרה סופית למסלול ומסוגלת לזכות בכל התארים".

בן שמעון מונה למאמן א.א.ק ב-11 בנובמבר ומאז היא השיגה 26 נקודות מ-30 אפשריות. היא עדיין מפגרת אחרי המוליכה אפואל ניקוסיה ב-6 נקודות, אבל הצמרת בקפריסין מאוד צפופה ואף אחד לא פוסל את החבורה של רב"ש כמועמדת לאליפות.

אתמול שלושה מהמחליפים של א.א.ק לרנקה יצרו את שער הניצחון והמאמן קיבל שבחים על "חילופים מנצחים". ב-protathlima כתבו ש"בן שמעון עשה שחמט מהספסל וא.א.ק המשיכה ברצף המצוין. כמה הקבוצה השתנתה תחת המאמן הישראלי? המספרים והביטחון של השחקנים מלמדים יותר טוב מהכול".

מאמן נבחרת קפריסין, רן בן שמעון
"א.א.ק שלחה מסר ברור". בן שמעון | אימג'בנק GettyImages

זן הקדנציה השנייה של בן שמעון בא.א.ק לרנקה, אחרי שהוא אימן אותה גם בעונת 2012/13 והוביל אותה למקום הרביעי. בשנים 2017-2020 אימן את נבחרת קפריסין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי