אפשר להבין אותה? ויקטוריה בקהאם מאבדת את זה: "היא מתחרפנת"

play דייויד וויקטוריה בקהאם
דייויד וויקטוריה בקהאם | צילום: אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1 08:35

לפני יום הולדתה ה-50, אשתו של דיוויד בקהאם נמצאת ב"סטרס רציני": "היא כועסת מכך שבגילה עדיין אכפת לה ממה שאנשים חושבים"

(גודל טקסט)

בארה"ב מדווחים שוויקטוריה בקהאם "מתחרפנת" מהעובדה שהיא מתקרבת ליום ההולדת ה-50 שלה (17.4) ומכך שבעלה, דיוויד בקהאם, צעיר ממנה ויחגוג "רק" 49 במאי הקרוב. על פי מגזין "היט", אחרי שהזמרת שהפכה לאייקון אופנה לקחה חלק בחגיגות ה-50 של חברתה לספייס גירלז מלאני סי, זה גרם לה להיכנס לחרדה אמיתית לקראת החלפת הקידומת שלה והיא ב"סטרס".

על פי מקורב, המסיבה של חברתה הקרובה גרמה לה "לתחושה מוזרה ולפאניקה. לצד זה, התחושות שלה לגיטימיות לחלוטין לקראת ציון הדרך המשמעותי". אז בזמן שוויקטוריה מכינה את עצמה נפשית לעשור השישי בחייה, 2024 תהיה גם השנה בה היא והבעלים של אינטר מיאמי יחגגו 25 שנות נישואין והם מתכננים לחדש את הנדרים שלהם באירוע אקסטרה מרגש. 

עוד לפני כן, ויקטוריה חושבת על מסיבת יום ההולדת ועדיין לא החליטה אם מתחשק לה אירוע מפואר או מצומצם, כשגם זה מוסיף ללחץ שלה. "הדבר האחרון שבא לה להרגיש זה ששופטים אותה ביום ההולדת שלה", הוסיף המקור על הדילמה שהיא חווה בנוגע לקונספט. "זה גורם לה להיות עצבנית, היא כועסת שעוד אכפת לה מה אנשים חושבים בגיל 50. היא מבקשת מדיוויד לצאת איתה כמעט כל ערב כדי שהיא לא תצטרך לחשוב על זה".

המדור מוכרח להוסיף: ויקטוריה, את ראית איך את נראית? למי אכפת בת כמה את? ללא ספק הזוג המלכותי של הכדורגל העולמי הוא ההוכחה לכך שהמשפט "גיל הוא רק מספר" הוא מדויק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי