אחרי הסערה: מסי עלה מהספסל, אינטר מיאמי המשיכה לדשדש

play
שחקן אינטר מיאמי ליאונל מסי | רויטרס
צפו: ליאו מסי מוכתר כשחקן השנה של פיפ"א בטקס "THE BEST" 01:37

הפרעוש שלא שותף בהונג קונג נכנס (60), אך קבוצתו סיימה ב-0:0 מול ויסל קובה במשחק ההכנה הלפני-אחרון שלה לפני פתיחת ה-MLS

(גודל טקסט)

ליאונל מסי ואינטר מיאמי מצאו עצמם בעיצומה של סערה של ממש לאחרונה. כוכב הכדורגל הגדול בעולם לא שותף לפני מספר ימים במשחק הידידות מול כוכבי הונג קונג, מה שגרם לעשרות אלפי אוהדים לשרוק בוז לבעלים דייויד בקהאם, ולדרוש החזר על הכרטיסים שרכשו.

אינטר מיאמי המשיכה במסע שלה במזרח, ופגשה היום (רביעי) את ויסל קובה היפנית. הפרעוש שוב לא פתח בהרכב, אך הפעם זכה לתשואות מ-68 אלף האוהדים בטוקיו עוד לפני שקם מהספסל בדקה ה-60. הוא לא הצליח להושיע, והמפגש הסתיים ב-0:0. לואיס סוארס, ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס פתחו בהרכב, אך האחרון נפצע והוחלף כבר בדקה ה-25.

"אני מרגיש הרבה יותר טוב לעומת לפני מספר ימים", אמר מסי לפני המשחק מול ויסל קובה, והסביר מדוע ייתכן שישותף – בניגוד למשחק בהונג קונג. כעת, לאחר שקבוצתו סיימה את המסע שלה במזרח אסיה, היא תשוב לארצות הברית לקראת משחק ההכנה האחרון שלה לפני עונת ה-MLS – ב-16 בפברואר תארח את ניואלס אולד בויז, קבוצת נעוריו של הפרעוש. עונת ה-MLS תצא לדרך ב-22 בפברואר.

אינטר מיאמי ניצחה משחק הכנה אחד בלבד – אותו 1:4 על כוכבי הונג קונג. לפני הפסידה 1:0 לדאלאס, ו-4:3 לאל הילאל, לפני שחטפה 6:0 מאל נאסר ללא מסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי