בדרך לזכייה שנייה ברציפות? נבחרת קטאר עלתה לגמר אליפות אסיה

play
עלמואז עלי חוגג עם עבדלעזיז חאתם נבחרת קטאר | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2 05:00

מארחת הטורניר חזרה מפיגור בדרך ל-2:3 על איראן וקבעה מפגש מפתיע בגמר עם ירדן. תוכל להפוך לראשונה מאז יפן לשמור על תואר האלופה

(גודל טקסט)

מאז הזכיות העוקבות של נבחרת יפן ב-2000 ו-2004 באליפות אסיה, אף נבחרת לא הצליחה לזכות פעמיים ברציפות. מאז שנבחרת אוסטרליה העפילה לגמרים ב-2011 ו-2015, כאשר בטורניר השני זה הסתיים בזכייה, אף נבחרת לא הצליחה להעפיל פעמיים ברציפות לגמר. נבחרת קטאר תוכל להפוך ליפן או אוסטרליה הבאה כשתפגוש בגמר את נבחרת ירדן (שבת, 17:00) באחד הגמרים המפתיעים בתולדות אליפות אסיה, זאת לאחר שהערב (רביעי) היא ניצחה 2:3 את נבחרת איראן בשלב חצי הגמר בתום משחק דרמטי.

מארחת הטורניר שכבר הניפה את הגביע ב-2019 באיחוד האמירויות, המשיכה בטורניר הנהדר שלה במפגש עם הנבחרת השנייה לה מאזן מושלם עוד משלב הבתים. הקטארים נקלעו לפיגור כבר בדקה הרביעית כשסרדאר אזמון ניצל הרחקה לא מספיק טובה ובעט מספרת לרשת של משעל בארשם. בדקה ה-17 חאסם עבדולסאלם הפגיז את השוויון עבור המארחת ואכרם עפיף קבע מהפך בביצוע נהדר עם בעיטה לפינה הרחוקה בדקה ה-43 בדרך ליתרון לקראת הירידה להפסקה.

שחקני נבחרת קטאר חוגגים
בדרך להיסטוריה נוספת? נבחרת קטאר | אימג'בנק GettyImages

עלירזה ג'הנבאחש השווה בחזרה בדקה ה-51 מהנקודה הלבנה עבור האיראנים, אבל עלמואז עלי ניצל חור בהגנת היריבה ובדקה ה-82 כבש את השלישי של קטאר שהעניק לה את הכרטיס לגמר הביתי. שוג'ה חלילזאדה עוד הורחק בתוספת הזמן, אבל זה כאמור לא הספיק לאיראן שהודחה בפעם השנייה ברציפות בשלב חצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי