מוריניו: "לאמן את מסי? אפשר רק להגיד לו 'תודה שאתה בסגל שלי'"

play
| GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2 05:22

הפורטוגלי הודה שהוא מצטער שלא יצא לו לאמן את הארגנטינאי ("אי אפשר ללמד אותו כלום, הוא נולד עם הידע") וחשף: "רציתי את טוטי באינטר"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו עדיין לא סיים את הקריירה הענפה שלו כמאמן. הפורטוגלי, שפוטר מתפקידו האחרון כמאמן רומא, הספיק לזכות כמעט בכל תואר אפשרי בפורטוגל, ספרד, אנגליה וגם איטליה ובריאיון שערך בערוץ היוטיוב channel Ohm, הוא סוג של סיכם את הקריירה שלו במבט לאחור וגם סיפק התבטאות מעניינת לגבי ליאו מסי – מי שהיה יריבו הגדול כשזה אימן את ריאל מדריד.

כשנשאל עם מי הוא מצטער שהוא לא עבד במהלך הקריירה שלו, מוריניו ענה: "מעולם לא אימנתי את מסי, אבל אף אחד לא יכול לאמן את מסי. זה מגוחך לחשוב שמישהו יכול לאמן אותו בגלל שהוא נולד עם כל החבילה וכבר ידע הכול לבדו. אולי הוא יכול ללמד את המאמן כמה דברים. כל מה שאפשר להגיד לו זה שזה כבוד שיש לך שחקן כזה בסגל".

ז'וזה מוריניו עם ליאו מסי
| GettyImages

כשנשאל את מי היה רוצה לאמן באיטליה, ענה: "הייתי רוצה לאמן את דה רוסי באינטר ובריאל מדריד, אבל זה לא היה אפשרי. רציתי גם את טוטי באינטר, למרות גילו המתקדם, אבל גם זה היה בלתי אפשרי. אלו שחקנים שתמיד רציתי בקבוצה שלי במהלך הקריירה".

על הרגעים היפים והפחות יפים בקריירה שלו: "יש לי המון זיכרונות יפים וגם הרבה רעים. אם אני צריך לבחור רגע אחד? אז דווקא הזכייה בקונפרנס ליג עם רומא. זה לא התואר הכי גדול שבו זכיתי, אבל זה התואר שהקנה לי את השמחה הכי גדולה. קשה לבחור רק רגע אחד או שניים גדולים מהקריירה שלי, היו המון".

על הזיכרונות הפחות טובים: "היו לי כמה זיכרונות רעים כמו שני הפסדים בפנדלים בחצי גמר ליגת האלופות, הפסד בגמר הליגה האירופית בפנדלים במשחק שבו השופט החליט שלא ננצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי