נחשף: יונג מין סון נקע אצבע אחרי "מהומה בנבחרת דרום קוריאה"

play
לא השלים עם הגישה. סון | GettyImages, Lintao Zhang
בדקה ה-96: ג'ונסון סידר לטוטנהאם 1:2 דרמטי על ברייטון 01:57

תקרית לפני חצי גמר אליפות אסיה פצעה את כוכב טוטנהאם: סון זעם על שחקנים שהלכו לשחק פינג פונג, התעמת עם שחקן פ.ס.ז' ו"נפצע במהומה"

(גודל טקסט)

באנגליה מדווחים כי יונג מין סון, כוכב טוטנהאם, נקע את האצבע לאחר עימות פיזי עם חברו לנבחרת, בלילה שלפני ההדחה המפתיעה של דרום קוריאה מאליפות אסיה. מריבה התלקחה בין סון לחברים לנבחרת בזמן שהם אכלו ארוחת ערב לפני חצי הגמר שלהם מול נבחרת ירדן, שבו הפסידו 2:0 ב-6 בפברואר.

על פי הדיווחים, כמה מהשחקנים הצעירים של הנבחרת הקוריאנית מיהרו עם הארוחה שלהם כדי לסיים אותה מהר שיוכלו לשחק טניס שולחן. סון כעס והתעצבן, גער בהם על הגישה, והחל להתעמת עם עם לי-קאנג-אין, שחקנה של פריז סן ז'רמן. מה שהחל בעימות מילולי הפך מהר מאוד לדחיפות, מה שהותיר את כוכב טוטנהאם עם פגיעה באצבע.

יונג מין סון, כוכב טוטנהאם
עדיין עם אצבע פגועה. סון במדי טוטנהאם | אימג'בנק GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP
יונג מין סון, כוכב נבחרת דרום קוריאה
לא השלים עם הגישה. סון | GettyImages, Lintao Zhang

על פי הדיווח, "העימות פרץ משום מקום. כמה מהשחקנים הצעירים אכלו מהר מאוד ועזבו את שאר הסגל לשחק פינג פונג. סון ביקש מהם לחזור ולשבת, ונאמרו לו דברים לא מכובדים. תוך שניות פרצה מהומה בין שחקנים בחדר האוכל והיה צריך להפריד בין השחקנים. בסוף סון נפצע הכי קשה באצבעו, בניסיון להרגיע את כולם".

סון שיחק למחרת בהפסד 2:0 כשהוא עונד תחבושת על האצבע האמצעית של ידו הימנית. ההדחה של דרום קוריאהנחשבה להפתעה גדולה, מול ירדן הקטנה שרשמה את הישג השיא שלה. סון חזר לטוטנהאם בשבת, ועלה מהספסל בניצחון 1:2 על ברייטון כשהתחבושת עדיין על אצבעו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי