מאמן גנט תירץ: "המגרש לא היה ראוי". דה סאר: "נתנו להם מתנה"

play
סטפן מיטרוביץ', בלם גנט | GettyImages
תקציר: מכבי חיפה – גנט 0:1 02:41

ואנהאזברוק שוב התלונן על כר הדשא במשחקי קבוצתו בקונפרנס ליג, כפי שעשה בשלב הבתים עם מכבי תל אביב. הקשר שייעדר מהגומלין: "לא ידעתי שאסור לי לקבל צהוב"

קבוצות: גנט מכבי חיפה
(גודל טקסט)

גנט כבר מכירה היטב את הקבוצות הישראליות. אם בתחילת חודש אוקטובר היא חשבה שמדובר במשימה שקטנה עליה בזכות ניצחון ביתי קל על מכבי תל אביב, הגיע ההפסד במשחק ה"בית" של הצהובים בסרביה שהוריד אותה למקום השני ושלח אותה לשלב פלייאוף הקונפרנס ליג. אמש (חמישי) התארחה בהונגריה אצל מכבי חיפה ואחרי שמפתיחת 2024 צברה נקודה מ-15 אפשריות בליגה ועפה מהגביע, הגיע ההפסד 1:0 משערו של פרנזי פיירו ואם הבלגים לא יהפכו בביתם ביום רביעי – במשחק שייערך בדלתיים סגורות – יעופו מאירופה ויראו קבוצה ישראלית נוספת עוברת אותם בדרך לשמינית גמר המפעל.

מאמן גנט היין ואנהאזברוק אמר עוד לפני המשחק שהוא מצפה לראות "ניצוצות" משחקניו, אבל גנט מיעטה לאיים על שערו של שריף כיוף ולאחר המשחק הודה המאמן: "ספגנו שער שלא היינו צריכים ויצרנו מעט מדי מצבים. חסרה לנו חדות מול השער, אפשר לראות את זה מצפייה בבעיטות שלנו…אנחנו זקוקים לשחקן שיוסיף לנו את החדות הזו בהתקפה", אמר אחרי שאיבד בחלון ינואר את שני כוכביו, הוגו קאופרס וגיפט אורבן שנמכרו בלמעלה מ-20 מיליון יורו, "אנחנו חייבים לעבור הלאה ולהמשיך לעבוד קשה במטרה להשתפר. ביום ראשון אסור לנו להפסיד לאופן בליגה".

מאמן גנט ואנהאזברוק עם רמי גרשון
| אימג'בנק GettyImages
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה על הדשא, השופט ווילי קולום עם ז'וליאן דה סאר שחקן גנט
צהוב שגרם להרחקתו. דה סאר | רויטרס

לאחר מכן, ואנהאזברוק תירץ: "היו גם נסיבות מקלות, כי המשטח היה רע להפליא, לא ראוי למשחק במסגרת אירופית. זה אצטדיון יפהפה והייתה קבלת פנים יפה ואווירה טובה, אבל מצב הדשא היה…כך היה לנו גם בסרביה ובאיסלנד. אני לא מתרץ כי זה היה כר הדשא עבור שתי הקבוצות, אבל זה משחק שבו אתה צריך לקוות למזל".

בגומלין בשבוע הבא יחסר לגנט ז'וליאן דה סאר שספג אתמול כרטיס צהוב והוא היה היחיד שזכה למחמאות מהמאמן: "הוא היה היחיד ששיחק ברמה גבוהה והוא יחסר לנו בשבוע הבא. מקווה שיהיה מישהו אחר שיראה את היכולות".

דה סאר, שכבש נגד מכבי תל אביב ואת הצהוב אתמול ספג בתוך תוספת הזמן במרכז המגרש, סיכם: "לא ידעתי שצהוב יוביל להרחקה שלי, לא אמרו לי, אבל זו טעות של כולנו, כי גם אני הייתי יכול לבדוק כמה כרטיסים ספגתי ואז לא הייתי עושה את הטעות הזו. לגבי המשחק, לא תשמעו ממני תלונות או טענות, מכבי חיפה גם כן לא הגיעה למצבים וניצחה ממתנה שקיבלה מאיתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי