עבדה קורבן של נסיבות? מנהל סלטיק לשעבר מבקר את הקהל

play
התאכזב מפסילת השער. ליאל עבדה הערב | רויטרס
צפו: סטרלינג וצ'לסי עצרו את הריצה המטורפת של מנצ'סטר סיטי 06:47

בריאן דמפסי טען כי "אחד השחקנים הכי טובים שלנו לא מרגיש כמו חלק מהקבוצה", וזה בגלל ש"הקהל מונע על ידי רשתות חברתיות"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ימיו של ליאל עבדה בסלטיק ספורים, כך מעריכים בתקשורת הבריטית. לאחר שאמש (שבת) דווח ב"דיילי מייל" כי שחקן הכנף שחתם בקיץ על חוזה חדש עד 2027 מועמד לשלוש קבוצות MLS, נותר עבדה פעם נוספת מחוץ לסגל מול קילמרנוק, וראה מהצד שלל דגלי פלסטין ביציעים לצד שלטים אנטי-ישראלים.

לפי בריאן דמפסי, ששימש כמנהל המועדון ב-1990, הישראלי הוא קורבן של נסיבות. "המקרה שלו מלמד על פער הדורות והתרבויות ביציעי סלטיק", אמר. "יש אוהדים שואמרים שהם לא הולכים לכדורגל כדי להיות מעורבים בפוליטיקה, ומותר להם לחשוב כך. ואז יש את הדור הצעיר שרוצים להניף כל שלט שהם רוצים, בכל מקום שהם רוצים. הם מונעים על ידי רשתות חברתיות, הם אסירים של הטלפונים שלהם. זה העידן בו אנחנו חיים".

אף שדמפסי ניסה שלא לשפוט אף צד, בין השורות ניתן להבין איפה שוכן הצדק מבחינתו: "הקהל צריך לזכור שהצלחת הקבוצה נמצאת בידיים של השחקנים, והאוהדים הרי רוצים את השחקנים הכי טובים. כרגע, זה נראה כאילו אחד השחקנים הכי טובים של סלטיק לא מרגיש כמו חלק מהקבוצה". ואכן, הישראלי לא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים של סלטיק, ועדיין לא ברור האם ייכלל בו במשחק הבא של אלופת סקוטלנד, בחוץ מול מאת'רוול ביום ראשון הבא.

שחקן סלטיק ליאל עבדה
בסיטואציה בלתי אפשרית. ליאל עבדה | אימג'בנק GettyImages, Ian MacNicol

על פי הדיווח, שלוש קבוצות ב-MLS שהביעו התעניינות בעבדה טרם הגישו הצעות רשמיות או קונקרטיות לסלטיק, כשגם קבוצות מליגות בכירות כולל מאנגליה, גרמניה, צרפת ופורטוגל התעניינו בעבדה לפני סגירת חלון ההעברות באירופה, אולם אף אחת מהן לא נכנסה לשיחות ממשיות בנוגע לעסקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי