הומלס זעם אחרי התיקו של דורטמונד: "איזה בדיחה של פנדל. שוב!"

play
מאטס הומלס, בלם בורוסיה דורטמונד | GettyImages, OHN THYS/AFP
צפו בכל השערים: באיירן מינבן שוב הובכה, לברקוזן ניצחה והגדילה את הפער 03:24

בלם דורטמונד ביקר את החלטת השיפוט שהעניקה לפ.ס.וו פנדל ב-1:1 מול בורוסיה: "ראיתי איינדהובן שאפשר לנצח, איך יכולות להיות החלטות כאלה כשיש VAR?"

(גודל טקסט)

ערב מתסכל לדורטמונד. דוניאל מאלן כבש שער מצוין מול קבוצתו לשעבר, והקבוצה מגרמניה כבר הייתה על סף ניצחון, אבל פנדל במחצית השנייה של לוק דה יונג הוביל לתיקו 1:1 לפ.ס.וו איינדהובן במשחק הראשון בשמינית הגמר בליגת האלופות מול בורוסיה דורטמונד באצטדיון פיליפס.

מאלן, הבינלאומי ההולנדי, כבש בבעיטה חדה לאחר 24 דקות והעניק לדורטמונד יתרון 0:1, אבל ההולנדים השתלטו על המשחק ונהיו יותר מסוכנים, והצליחו לסחוט עבירה מפוקפקת מאוד ברחבה אחרי הכשלה גבולית של בלם דורטמונד מאטס הומלס.

מאטס הומלס, בלם בורוסיה דורטמונד מול איינדהובן
באמת החלטה מוזרה | אימג'בנק GettyImages, OHN THYS/AFP
מאטס הומלס, בלם בורוסיה דורטמונד
ואפשר להבין את הזעם. הומלס | אימג'בנק GettyImages, OHN THYS/AFP

השער הזה האריך את רצף המשחקים הביתיים של פ.ס.וו ללא הפסד ל-31 בכל המסגרות, ומשאיר את הסיפור פתוח לקראת הגומלין בדורטמונד ב-13 במרץ.

"היינו צריכים להביא הרבה יותר רוגע למשחק", אמר הומלס בסיום. "נתנו לאווירה הלוהטת להשפיע אלינו יותר מדי. ראיתי היום איינדהובן שהיה אפשר לנצח.

"לא היינו מספיק טובים עם הכדור. במשחק הבית שלנו, נצטרך פשוט להחזיק טוב יותר בכדור. אני מאוד בטוח שנעפיל".

מיד אחרי המשחק הומלס צייץ, והיה בוטה יותר: "הטוויטר חיכה לזה, והטוויטר קיבל את זה: איזה בדיחה של פנדל שרקו נגדנו. שוב! אני לא מאמין שיכולות שוב להיות החלטות כמו היום או מול צ'לסי או מול פ.ס.ז' כשיש VAR".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי