לוקאס סאשה נפצע כשמטען מאולתר הושלך על האוטובוס של קבוצתו

play
לוקאס סאשה שחקן לודוגורץ | ברני ארדוב
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 22.2 06:05

אוהדים של ספורט רסיפה זרקו "פצצה ביתית" ואבנים על האוטובוס של פורטלזה. אקס הפועל תל אביב סבל מפגיעות קלות בפניו וידו

(גודל טקסט)

שחקן הפועל תל אביב לשעבר, לוקאס סאשה, נפצע הלילה (בין רביעי לחמישי) בצורה קלה כשהאוטובוס של קבוצתו, פורטלזה, הותקף אחרי משחק נגד ספורט רסיפה. שישה שחקנים של קבוצת החוץ נפצעו ונלקחו לטיפול בבית החולים.

בתקשורת הברזילאית דיווחו על יידוי אבנים מאסיבי, אבל יו"ר המועדון, מרסלו פז, כתב באינסטגרם: "קבוצת אוהדים מאורגנת השליכה על האוטובוס שלנו מטען חבלה תוצרת בית".

פורטלזה התארחה את ספורט רסיפה במסגרת קופה דו נורדסטה, אחד מהטורנירים המקדימים לפני תחילת הליגות בחודש אפריל. אחרי המשחק, שחקני האורחת עזבו את האצטדיון והתקיפה התרחשה באחת מהשכונות של רסיפה.

שישה שחקנים סבלו מפציעות לא חמורות והיו"ר פז סיפר: "היינו באוטובוס, ראיתי חבורה של אוהדים לובשים חולצות צהובות. הם זרקו פצצה שפירקה את כל הצד של האוטובוס. זה היה יכול להסתיים בטרגדיה! ספורט רסיפה נתנו לנו את כל התמיכה האפשרית, אנחנו חברים. אני מקווה שהחראים ייתפסו וייענשו בחומרה".

שחקן הפועל תל אביב, לוקאס סאשה
לוקאס סאשה במדי הפועל תל אביב | קובי אליהו

לוקאס סאשה בן ה-33 הגיע להפועל תל אביב מצסק"א סופיה בקיץ 2013 ושיחק בה שנתיים, בהן הפך לאחד מחביבי הקהל. בהמשך שיחק בלודוגורץ ואריס סלוניקי, ובקיץ 2022 חזר למולדתו כשחתם בפורטלזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי