בעל מושלם: כמה עלתה המתנה המטורפת שמסי קנה לאנטונלה?

לכבוד יום הולדתה ה-36 של אשתו, "הפרעוש" אירגן אירוע יוצא דופן, לא שכח לרכוש גם תכשיט ונהנה מהנחת סלב ששמורה לאלוף עולם

(גודל טקסט)

אחת מנשות הכדורגלנים הכי מבסוטות בעולם היא אנטונלה רוקוזו. בעלה, ליאו מסי, הוא אלוף העולם, היא מתגוררת בארצות הברית לצד החברות הכי טובות שלה, יש לה 40 מיליון עוקבים באינסטגרם והיא והחצי השני שלה שווים מאות מיליוני דולרים.

השבוע חגגה הארגנטינאית את יום הולדתה ה-36 וקיבלה פינוק רציני מבעלה. מסי אירגן לה (כמובן שילם למפיקה אבל הכל תחת פיקוח שלו) מסיבת יום הולדת מושקעת מצומצמת בסגנון פוקהונטאס – נסיכת הדיסני האהובה על אהובת נעוריו. "יום הולדת שמח נסיכה שלי, אוהב אותך", כתב אלוף העולם לאנטונלה שלו בפני חצי מיליארד העוקבים שלו באינסטגרם.

כמובן שלצד המסיבה, מסי רכש לאשתו צמיד זהב 24 קראט משובץ יהלומים ששווה חצי מיליון דולר, אך לפי דיווחים קיבל חתיכת הנחת סלב מטיפאני'ס, מותג התכשיטים הידוע אותו מפרסמת אנטונלה בחשבון האינסטגרם שלה. הפוסט ששיתף כוכב הכדורגל לאשתו גרף מיליוני לייקים ואלפי תגובות, ברובן התייחסו העוקבים לעובדה שיש להם שלושה בנים והגיע הזמן באמת גם לנסיכה. הריון רביעי? אולי לכבוד השנה החדשה בחייה של אנטונלה.

בריאיון שונה שהעניק לתקשורת הארגנטינאית לאחרונה, אלוף העולם הבהיר כי ישמח להפוך לאבא בפעם הרביעית, כאשר כאמור לו ולאנטונלה עדיין אין בת: "היינו רוצים להביא עוד ילד לעולם. אנחנו לא מחפשים את זה כרגע, אבל מקווים שתהיה לנו בעתיד בת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי