יסרב לליברפול כדי לחכות לריאל מדריד? עתידו של צ'אבי אלונסו

play
צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן | אימג'בנק GettyImages
מתקרבת לאליפות: פרימפונג וגרימלדו נתנו ללברקוזן 0:2 על קלן 02:22

בצל הדיווחים ההולכים וגוברים בנוגע לחזרתו של הספרדי לאנפילד כמאמן, ייתכן כי נראה אותו על הקווים בלברקוזן גם בעונה הבאה. אולם האם נמצא המהלך שיסלול את דרכו דווקא לבלאנקוס?

(גודל טקסט)

צ'אבי אלונסו מוצא את עצמו בצומת דרכים משמעותית בקריירה. המאמן הספרדי, שמוליך את באייר לברקוזן לעונה פנטסטית שעשויה להסתיים עם אליפות היסטורית, ככל הנראה יעזוב את קבוצתו הנוכחית ויעבור לאמן מועדון בכיר יותר בעונה הבאה.

עד כה, הקבוצות המובילות שהוזכרו כמועמדות מובילות לקלוט את אלונסו היו ליברפול ובאיירן מינכן, כאשר בשני מועדוני העל מחפשים מחליפים ליורגן קלופ ולתומאס טוכל (בהתאמה). עם זאת, ייתכן שקבוצה שלישית ומפתיעה למדי נכנסה לבורסת היעדים האפשריים של המאמן הצעיר.

סחורה חמה. אלונסו | GettyImages, Leon Kuegeler

ריינר קלמונד, בכיר בלברקוזן לשעבר, מאמין שאלונסו צריך להמשיך בביי ארנה לעונה נוספת, ולחכות לעזיבת קרלו אנצ'לוטי מריאל מדריד כדי לקחת את המושכות בסנטיאגו ברנבאו. "אין ספק שליברפול ובאיירן מינכן הן אופציות טובות עבורו. למרות זאת, הוא צריך לחכות לראות מה יקרה בריאל מדריד, אולי אנצ'לוטי יחליט לפרוש בקרוב. אם אני הסוכן שלו, לא בהכרח הייתי מייעץ לו ללכת לליברפול כיורשו של קלופ. הייתי ממליץ שהוא יישאר בלברקוזן עוד שנה-שנתיים ואז אולי יחליף את אנצ'לוטי", הסביר קלמונד.

אלונסו ולברקוזן מוליכים את טבלת הבונדסליגה עם פער של עשר נקודות מהמקום השני, בו נמצאת באיירן מינכן. המאמן הספרדי וחניכיו קרובים לשבור את רצף 11 האליפויות של הבווארים ולזכות בתואר אליפות ראשון אי פעם עבור לברקוזן. המשחק הבא שלהם יהיה נגד וולפסבורג ביום ראשון בערב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי