כוכב ברצלונה לשעבר המליץ לגווארדיולה: "תחזור לאמן את הקבוצה"

play
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי | GettyImages
צפו: ברנרדו סילבה כבש פעמיים, מנצ'סטר סיטי גברה על ניוקאסל ועלתה שלב 01:52

האם אנחנו בדרך לאחד הקאמבקים המפתיעים של הכדורגל העולמי בשנים האחרונות? אגדת בארסה טען בריאיון כי מנג'ר מנצ'סטר סיטי הוא "מועמד טבעי" להחליף את צ'אבי ושיש לכך לא מעט סיבות. זה באמת יכול לקרות?

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לחזות באחד הקאמבקים המפתיעים של השנים האחרונות, ועל אחת כמה וכמה גם באחד המרגשים שבהם? בריאיון נרחב שהעניק ג'רארד פיקה למגזין ה'טיימס' האמריקאי, בלם העבר של ברצלונה הדגיש כי המנג'ר הספרדי הוא אחד מבין שני מועמדים מובילים מבחינתו לרשת את מקומו של צ'אבי על הקווים של אלופת ספרד.

"כדי להיות מאמן ברצלונה אתה צריך להיות מאמן מסוג מאוד ספציפי, ולהבין את הדרך בה בארסה משחקת", ציין פיקה והמשיך: "לכן, האפשרויות הן לא רבות. המועמד הטבעי הוא פפ, כי הוא כבר היה כאן בעבר, וגם כי הוא המאמן הכי טוב שיש כרגע, לצד מיקל ארטטה. גם הוא יכול להיות אופציה נהדרת. הוא מבין את האופי של הקבוצה ושיחק פה בעבר", הפתיע הבלם האגדי.

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה | GettyImages, Alex Caparros

כשנשאל האם הוא באמת מאמין שהאפשרות הזו יכולה להתרחש, השיב פיקה ש"את זה אתם תצטרכו לשאול אותו. אני עדיין מדבר איתו מדי פעם, אני בטוח שהוא ואנשי ברצלונה ישמחו לראות שוב אחד את השני".

כידוע, מאמן ברצלונה כיום הוא צ'אבי, שכבר הודיע במהלך השנה כי זו תהיה עונתו האחרונה על הקווים של המועדון. בעקבות זאת, חרושת השמועות על מחליפו של כוכב העבר לא פוסקת, וכעת הגיע גם תורו של גווארדיולה להיות מוזכר כמועמד אפשרי לאמן את הקבוצה בעתיד. נזכיר כי לפפ יש חוזה במנצ'סטר סיטי עד סוף שנת 2025, כך שלהנחיתו בברצלונה כבר בקיץ הקרוב נראית כרגע כמו משימה קשה במיוחד עבור הבלאוגרנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי