"קונג פו": בטשואיי ושחקני פנרבחצ'ה התקבלו כגיבורים, טורקיה סוערת

"הכדורגל הוריד את הדגל לחצי התורן" אחרי תגרת הענק בטרבזון: אוהדים עם חפצים חדים, שחקנים ואנשי צוות שנפגעו והאשמות מהצד המפסיד. הפורצים לדשא עוכבו לחקירה, ההתאחדות: "נפעל במישור הפלילי"

קבוצות: טרבזונספור
(גודל טקסט)

טורקיה כמרקחה בעקבות האירועים האלימים בסיום המשחק אמש (ראשון) בין טרבזונספור לפנרבחצ'ה, בו ניצחה האחרונה 2:3 בחוץ ובסיומו התקוטטו שחקני פנר עם אוהדי הקבוצה המארחת שפרצו לכר הדשא בניסיון לתקוף אותם. "דגל הכדורגל הורד לחצי התורן", נכתב הבוקר ב"Milliyet".

המהומה פרצה אמנם בסוף המשחק, כשהקהל המקומי לא הסכים לסבול את חגיגות הקבוצה היריבה אצלו במגרש, אבל האווירה הפכה אלימה עוד לפני כן עם השלכת מקלות, בקבוקי שתייה ואבוקות מהיציעים, כשאחד השחקנים של פנרבחצ'ה נפגע מחפץ. בטורקיה ביקרו את שופט המשחק חליל אומוט מלר, אותו אחד שלפני חודשים ספורים הותקף על ידי נשיא אנקרגוצ'ו, שלא עצר את ההתמודדות בטרבזון אמש.

מזעזע: הקטטה ההמונית בתום טרבזונספור – פנרבחצ'ה

שוער פנרבחצ'ה דומיניק ליבאקוביץ' ספג אגרוף מאוהד ובתקשורת דיווחו על אוהדים שרדפו אחרי שחקנים עם חפצים חדים, מאמן פנרבחצ'ה סיפר איסמעיל קרטאל שעוזריו נפגעו במהלך הקטטה ואת בנו שהיה ביציע פצעו בראש, אבל גם כדורגלני הקבוצה המנצחת "תרמו" את חלקם לשערורייה: המגן ברייט אוסיי-סמואל הכה באוהד והלם בו באגרופיו גם כשהיה על הרצפה, ומישי בטשואיי שכבש את שער הניצחון בדקה ה-87 בעט באוהד אחר "בסגנון קונג-פו", כפי שכתבו ב"בילד" הגרמני.

מנגד, אניס בארדי שכבש את אחד השערים של טרבזונספור האשים את שחקני היריבה: "זאת הפעם הראשונה שאני עד לסצנה כזאת. אף אחד לא צריך לעורר כאלה פרובוקציות, אם אתה חוגג בצורה כזאת אחרי משחק, אתה תתגרה באנשים וייגרמו בעיות".

אוהד טרבזונספור תוקף שחקן פנרבחצ'ה
אוהד טרבזונספור רודף אחרי שחקן פנרבחצ'ה | אימג'בנק GettyImages, Huseyin Yavuz/dia images

אוהדי פנרבחצ'ה ערכו לשחקנים קבלת פנים של גיבורים כשאלה חזרו לאיסטנבול. בינתיים, המשטרה עצרה את האוהדים שפרצו למגרש בסיום ועיכבה אותם לחקירה, כאשר ההתאחדות הטורקית הודיעה: "שלא יהיה לאף אחד ספק שנפעל במישור הפלילי נגד כל האחראים לאירוע, אחרי שנשלים את החקירות במטרה למנוע מקרים כאלה בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי