מחמש תצא אחת: אריות הכדורגל האירופי בעקבות כוכב באיירן מינכן

play
היה אחד היחידים שניגשו להודות לקהל. תומאס מולר עם קימיש | רויטרס
צפו: צמד ובישול למוסיאלה ב-2:5 של באיירן מינכן על דרמשטאדט 03:38

קימיש שהסתכסך עם טוכל נמצא בדרך החוצה מהקבוצה הבווארית, ולפי התקשורת הגרמנית, מועדוני ענק חושקים בו. מי האימפריה שהוא "פסל על הסף"?

(גודל טקסט)

מלבד מערכת היחסים שהמשיכה להדרדר העונה בין תומאס טוכל, מאמן באיירן מינכן, ליוזואה קימיש, נראה כי לא משנה מי יחליף את האיש על הקווים באליאנץ ארנה והקשר-מגן ימני של האלופה הבווארית יעזוב אחרי 9 שנים. בגופי תקשורת רבים בגרמניה טוענים שקימיש הבין שהוא "לא נמצא בתוכניות של הנהלת באיירן מינכן" ויחפש מועדון אחר שיקלוט אותו בקיץ הקרוב.

חוזהו של הקשר-מגן יסתיים אמנם רק בקיץ של 2025, אך ב"סקיי ספורטס" טוענים שקימיש החל לפזול אל עבר מועדוני ענק אחרים באירופה, כשישנם חמישה כאלה המעניינים אותו ביותר – ארסנל, מנצ'סטר סיטי, ברצלונה, ריאל מדריד וליברפול, שלפי ה"בילד" הגרמני, "תעשה הכל" על מנת להחתים אותו כבר בחודש יוני.

עוד ב"סקיי ספורטס גרמניה" דווח כי קימיש פסל כל אפשרות להצטרף לפריז סן ז'רמן, קבוצה שהתעניינה בו רבות בחלון ההעברות של הקיץ האחרון.

שחקן באיירן מינכן יוזואה קימיש עם תומאס טוכל
שחקן באיירן מינכן יוזואה קימיש עם תומאס טוכל | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

קימיש בן ה-29 הגיע לאקדמיה של שטוטגרט ב-2007, משם עבר ב-2017 לר.ב. לייפציג, וכעבור שנתיים נרכש בחזרה על ידי קבוצת הבוגרים של שטוטגרט. ב-2015 הצטרף תמורת 8.5 מיליון יורו בלבד על ידי באיירן מינכן, במדיה רשם 378 הופעות, כבש 41 שערים ובישל 102.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי