חלוץ נבחרת איסלנד: "מטורף שעדיין יש לנו סיכוי לעלות ליורו"

play
שחקן נבחרת איסלנד, אלפרד פינבוגאסון | GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA
צפו: פרננדש כבש, פורטוגל ניצחה 0:2 את איסלנד וחתמה קמפיין מושלם 01:56

אלפרד פינבוגאסון בן ה-35 מתכונן למשחק נגד ישראל, בצל הכישלון במוקדמות: "זה משוגע שאנחנו שני משחקים מהעפלה. מרגישים את המתח"

(גודל טקסט)

החלוץ הוותיק, אלפרד פינבוגאסון, דיבר אמש (שני) עם התקשורת האיסלנדית לקראת המשחק המכריע נגד ישראל ביום חמישי בבודפשט (21:45). איסלנד סיימה את בית י' של המוקדמות במקום הרביעי, אחרי פורטוגל וסלובקיה שעלו, ולוקסמבורג שהסתפקה במקום השלישי. אלא שהמקום השני "בבית הישראלי" בליגת האומות, העניק לה כרטיס לפלייאוף.

"זה משוגע שאנחנו בעמדה של שני משחקים מהעפלה ליורו", אמר פינבוגאסון, "ברור שהיינו רוצים לעשות את העבודה דרך המוקדמות, אבל עבדנו קשה בליגת האומות כדי להגיע לכאן. זה פשוט טירוף שעדיין יש לנו סיכוי".

פינבוגאסון בן ה-35, שאת שער הבכורה שלו בנבחרת כבש ב-2010 בהפסד 3:2 לישראל במשחק ידידות, הוסיף: "התכנסנו היום ואפשר להרגיש את המתח. אני מכיר את הנבחרת ויודע שכולם יעשו הכול כדי לנסות לנצל את ההזדמנות הזו".

שחקן נבחרת איסלנד, אלפרד פינבוגאסון
כבש את שער הבכורה שלו בנבחרת איסלנד לפני קרוב ל-15 שנים, נגד ישראל. פינבוגאסון | אימג'בנק GettyImages, PressFocus/MB Media

ביום חמישי ישראל "תארח" את איסלנד בבודפשט בחצי הגמר, כאשר במשחק המקביל בוסניה תארח את אוקראינה. המנצחות ייפגשו בגמר ב-26 במרץ – אותו תארח המנצחת במפגש בין בוסניה לאוקראינה (אם האחרונה תנצח, המשחק כנראה יתקיים בגרמניה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי