ספאלטי זועם: "שחקנים בנבחרת מכורים לפלייסטיישן, זה פגע בנו"

play
סוני פלייסטיישן | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.3 07:46

מאמן האזורי טען כי קונסולת המשחק פוגעת בשעות השינה של שחקניו ולדבריו זו אחת הסיבות לתיקו של איטליה נגד אוקראינה: "מי שרוצה לבזבז את זמנו לא יהיה כאן"

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה תפגוש בימים הקרובים את נבחרות ונצואלה ואקוודור בשני משחקי הכנה בארצות הברית, ולקראתם ערך אמש (שני) המאמן לוצ'אנו ספאלטי מסיבת עיתונאים דיי חריגה, במהלכה ביקר את שחקניו על התמכרותם לסוני פלייסטיישן. לטענתו, קונסולת המשחק אף פגעה בנבחרת במפגש עם אוקראינה שהסתיים בתיקו ללא שערים בנובמבר האחרון.

לקראת סיום מסיבת העיתונאים, היה זה ספאלטי שבחר לשאול את העיתונאים במקום שאלה: "זה הכל? לא אכפת לכם מהפלייסטיישן? היו על זה תוכניות טלוויזיה ושחקני עבר התייחסו לנושא, אתם חושבים שזה מקצועי מצד שחקני נבחרת לא לישון בלילה בשביל לשחק בפלייסטיישן ולא לתת את הכל על המגרש?".

לוצ'אנו ספאלטי, מאמן נבחרת איטליה
"מי שרוצה לבזבז את זמנו על פלייסטיישן, לא יהיה חלק מהנבחרת" | אימג'בנק GettyImages

ספאלטי המשיך: "אפשר לנתח שחקן לא רק על סמך השעתיים שלו על כר הדשא במשחק, אלא גם על 22 השעות שקדמו למשחק. לא אכפת לי מה שחקנים עושים במהלך היום, כל עוד הם יישנו טוב בלילה. היו שחקנים בלילה שלפני אוקראינה שנשארו ערים עד מאוחר וזה דבר לא טוב".

לקראת משחקי יורו 2024 בקיץ הודה המאמן שיהיה חדר מיוחד עבור השחקנים עם מכשירי סוני פלייסטיישן, אך הבהיר: "יהיה להם חדר שהם יוכלו לשחק בו כי זה חשוב שתהיה להם דרך למלא את הזמן ושהם ייהנו ביחד, אבל ב-00:30 כולם צריכים לעלות לחדר וללכת לישון. אני לא אוהב שדברים הופכים להתמכרות, אסור לתת לזה להשפיע וכל מי שרוצה לבזבז את זמנו על לשחק בפלייסטיישן, שלא יהיה חלק מהנבחרת. זה לא שהם תחת חוזה בנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי