הגיע למשקל של מעל 200 ק"ג: הלך לעולמו פרשן הכדורגל המפורסם

וסילי אוטקין, אחד הפרשנים המפורסמים בכדורגל הרוסי מאז שנות ה-90', מת בגיל 52 בגלל תסחיף ריאתי. לפני חמישה ימים עוד הספיק להגיב לפיטורי איביץ' מקרסנודאר: "זו החלטה של אדם אחד, לעולם לא נבין"

(גודל טקסט)

וסילי אוטקין, פרשן ספורט מפורסם ברוסיה ומגיש טלוויזיה ורדיו, הלך לעולמו היום (שלישי) בגיל 52 לאחר שהובלה לבית חולים במוסקבה במצב קשה והרופאים לא הצליחו להציל את חייו. סיבת המוות הרשמית: תסחיף ריאתי כתוצאה מקריש דם.

טרם מותו, אוטקין סבל ממחלה קשה של מערכת הלב וכלי הדם, ובאוקטובר 2023 אובחנה אצלו טרשת עורקים. הרופאים המליצו לו להתעשת, לרדת במשקל ולנהל אורח חיים בריא יותר, אך הוא לא מיהר להקשיב לרופאיו ובחודשים האחרונים לחייו כבר שקל יותר מ-200 ק"ג. התמונות שלו הופיעו ברשת, יצרו רעש ציבורי נרחב וגרמו לרבים לדאוג לבריאותו. למרות זאת, הפרשן דמיטרי גוברנייב, טען כי חברו במצב טוב ואינו חולה.

אוטקין התפרסם כפרשן כדורגל ב-NTV במהלך שנות ה-90' והנחה בטלוויזיה את התוכנית "מועדון כדורגל". לאחר מכן הפעיל גם ערוץ יוטיוב נצפה ובשנים 2004 ו-2005 נבחר לפרשן הספורט הטוב ביותר ברוסיה, כשהוא נודע באמירותיו הבוטות ובכמה מקרים אף גרם לסקנדלים בינלאומיים. ב-2017 הפך לספונסר ובעלים של מועדון החובבים אגריסי. הוא גינה את הפלישה הרוסית לאוקראינית והגדיר את תחילתה: "היום הגרוע בחיי".

לפני חמישה ימים עוד הספיק להגיב לפיטוריו של ולאדן איביץ' מקרסונדאר ואמר בערוץ היוטיוב שלו על מאמן מכבי תל אביב לשעבר: "עכשיו כולנו מגרדים בראשינו בניסיון להבין איך זה קרה ומדוע איביץ' פוטר. לעולם לא נדע, אלא אם הבעלים של קרסנודאר, מר סרגיי גאליצקי, יספר לנו. כי קרסנודאר זה מועדון פרטי וכל ההחלטות מתקבלות על ידי איש אחד בלבד. כדי להבין אותו, נצטרך לשמוע ממנו או להיכנס לראש שלו, שזה יותר קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי