לא רק אמבפה: ריאל מדריד מתקרבת להחתמת כוכב-על נוסף

בספרד טוענים: הבלאנקוס אופטימיים בנוגע לצירופו של אלפונסו דייויס בקיץ הקרוב - כמו שהיה עם טוני קרוס. הסבלנות של באיירן אוזלת

(גודל טקסט)

אלפונסו דייויס ממשיך להתקרב לריאל מדריד, כך מדווחים הבוקר (רביעי) ב"אס". חוזהו של המגן השמאלי המצוין בבאיירן מינכן יגיע לסיומו בקיץ 2025, ובינתיים הוא מסרב להאריכו. על כן, האלופה הגרמנית עשויה למכור אותו בחודש יוני, כדי שלא לאבד אותו ללא תמורה בקיץ הבא.

"הטקטיקה של ריאל ברורה, כמו תמיד – להשיג את השחקן שנה לפני תום החוזה שלו, ובמחיר סביר", נכתב ב"אס". "זה מצב דומה לזה שהיה עם טוני קרוס, שהגיע ב-2014 תמורת 25 מיליון יורו בלבד".

לפי אותו דיווח, ראשי ריאל מאמינים כי מערכת היחסים הטובה שלה עם אנשי באיירן יסייעו להשלמת העסקה. הבווארים, כך נטען, עדיין מאמינים שביכולתם לשכנע את הקנדי המהיר לחתום על חוזה חדש, אולם זה דורש 20 מיליון יורו לעונה וקבוצת הפאר ממינכן מוכנה להציע לו רק 13-14 מיליון יורו. "יש אפשרות שבאיירן תכריח אותו להישאר במינכן עד 2025, ואז דייויס יחתום במדריד בחינם", נכתב.

אלפונסו דייויס, שחקן באיירן מינכן
אלפונסו דייויס, שחקן באיירן מינכן | רויטרס

המנהל המקצועי של באיירן, מקס אברל, טען כי "המגעים עם סוכנו של אלפונסו מתקיימים זמן רב. אנחנו עובדים על זה. ריאל מדריד עדיין לא פנתה אלינו. הגשנו לאלפונסו הצעה מאוד יפה, והוא יצטרך להשיב בחיוב או בשלילה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי