שינוי של 180 מעלות: לא תאמינו איך פרננדו טורס נראה בגיל 40

כחמש שנים לאחר שתלה את הנעליים, חלוץ העבר האגדי פתח רשת מצליחה של מכוני כושר וכיום הוא לא דומה לאיך שהיה נראה כשחקן. צפו

(גודל טקסט)

אין חובב כדורגל שלא זוכר פרננדו טורס, חלוץ העבר שכיכב במהלך הקריירה שלו באתלטיקו מדריד, ליברפול, צ'לסי ונבחרת ספרד. כיום טורס הוא חלק מצוות האימון של אתלטיקו ובמקביל מציג לוק שונה לחלוטין מזה שהתרגלנו לראות בתקופתו ככדורגלן. כידוע, טורס היה רזה בצעירותו ועל כן שם החיבה שלו במהלך כל השנים היה "אל ניניו", הילד הנצחי של ספרד.

כבר ממש לא רזה וצנום. פרננדו טורס מימין | "אס"

אבל הילד גדל ובצורה משמעותית. השבוע טורס חגג 40 והציג גזרה שמזכירה את ווין דיזל או כל באדי בילדר אחר שתוכלו לדמיין. המאמן הצעיר נמצא בכושר שיא ונראה שהכפיל את משקל גופו מאז שתלה את נעלי המשחק ב-2019. מי שנחשב לאגדה של אתלטיקו, ליברפול וספרד, אמנם פרש ממשחק פעיל, אבל יצא להרפתקה עסקית כשהקים רשת מכוני כושר בשם "Nine Fitness".

עובד בלי הפסקה בחדר הכושר. טורס | "אס"

זו הסיבה לשינוי הדרמטי בלוק של טורס, רשת המכונים שלו צברה תאוצה בספרד ויש לו כבר שישה סניפים. הוא מטייל בין הסניפים ומתאמן כל בוקר כפי שהוא מציג בחשבון האינסטגרם שלו בפני 13 מיליון העוקבים שלו. הסוד שלו? "תזונה נכונה ואימוני כוח, וכמובן הרבה כוח רצון ואהבה לתחום". אז אם בא לכם להריאות כמו טורס, תתחילו להרים משקלים באופן קבוע ותאכלו נכון.

יוסי בניון עם פרננדו טורס
טרס עם יוסי בניון במדי ליברפול | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי