בניגוד לדיווחים: אביו של ניימאר לא ישלם עבור שחרור דני אלבס

play
משפט דני אלבס | GettyImages, ALBERTO ESTEVEZALBERTO ESTEVEZ/POOL/AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.3 04:50

חרף הפרסומים על כך שהכדורגלן שהורשע באונס ייצא למעצר בית בחסות משפחת הכוכב שתסייע בתשלום מיליון יורו, האב הודיע: "עזרנו בהתחלה, אבל הוא הורשע והנושא הסתיים מבחינתנו"

(גודל טקסט)

בית המשפט בברצלונה התיר אתמול (רביעי) לדני אלבס להשתחרר למעצר בית תמורת דמי ערבות בסך מיליון יורו, אבל הדיווחים על כך שמשפחת ניימאר דאגה לשלם את הסכום ולהוציא אותו מהכלא היו מוקדמים. בחלוף 24 שעות מהפרסומים, מסתבר שהכדורגלן הברזילאי שהורשע באונס עדיין בכלא וכעת גם הגיעה הכחשה רשמית מצד אביו של ניימאר, שהבהיר שאין בכוונתו לשלם את סכום העתק שיוציא לחופשי את דני אלבס.

ניימאר כבר סייע לאלבס לשלם פיצויים בסך 150,000 יורו לצעירה שנאנסה על ידי כדורגלן העבר במועדון בברצלונה בדצמבר 2022, ובנוסף מימן עבורו ייצוג משפטי. משפחת ניימאר לא הכחישה זאת, אבל לפי אביו של ניימאר, אין בכוונתם לסייע לו מעבר לכך. במצב הקיים, כל עוד לא יהיה מי שישלם עבור שחרור דני אלבס, למרות הכל הוא לא ייצא למעצר בית.

משפט דני אלבס
משפט דני אלבס | אימג'בנק GettyImages, JORDI BORRAS/POOL/AFP

"כמו שכולם יודעים, בהתחלה עזרתי לדני אלבס ללא שום קשר לתביעה", כתב ניימאר דה סילבה האב על מי ששיחק עם בנו בנבחרת, בברצלונה ובפריז סן ז'רמן, "כעת המצב שונה, כי הוא הורשע. מעלים הרבה השערות ומנסים לקשר אותי ואת בני בנוגע לעניין שלא תלוי בנו. אני מקווה שדניאל ימצא ביחד עם המשפחה שלו את כל התשובות שהוא מחפש. עבורנו, עבור המשפחה שלי, הנושא הסתיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי