נחשף: זה יהיה היעד אליו יעבור טן האח במידה ויפוטר ממנצ'סטר יונייטד

play
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח | אימג'בנק GettyImages, PAUL ELLIS/AFP
צפו: בדקה ה-121, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-3:4 היסטורי על ליברפול 05:47

בצל העונה הבינונית שעוברת עליו ועל קבוצתו, המנג'ר ההולנדי מתחיל לחשוב קדימה וסימן שלושה מועדונים אותם הוא עשוי לאמן בעונה הבאה. וגם: המועמד המוביל להחליפו באולד טראפורד

(גודל טקסט)

מתחיל לחשוב על היעד הבא? לפי דיווח ב"דיילי סטאר" הבריטי, לאריק טן האח יש לפחות שלושה מועדונים המעוניינים בשירותיו לקראת העונה הבאה, למקרה והוא לא ימשיך במנצ'סטר יונייטד לשנה נוספת. שלושת הקבוצות הן באיירן מינכן, באייר לברקוזן ושטוטגרט מהבונדסליגה, כאשר כל השלוש טרם הכריזו על זהות המאמן שלהן לעונה הבאה.

לאחר עונת בכורה לא רעה באולד טראפורד, העונה הדברים כבר נראים פחות טוב מבחינתו של המנג'ר ההולנדי, כאשר יונייטד לא נמצאת בארבעת המקומות הראשונים בטבלה, שכידוע מובילים בסוף העונה לליגת האלופות. מעבר לכך, בדיווחים שונים נטען כי גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה, כבר סומן כמועמד המוביל לרשת את מקומו של טן האח על הקווים, ולכך ניתן לצרף את הדשדוש המסוים של הקבוצה בחודשים האחרונים.

למרות זאת, זה עדיין לא סוף הסיפור בין טן האח ליונייטד, כאשר המנג'ר עשוי לשפר את מעמדו במועדון אם יזכה בגביע האנגלי. כזכור, השדים האדומים גברו 3:4 על ליברפול בתום משחק בלתי נשכח ברבע גמר המפעל, ניצחון שסידר להם מפגש בוומבלי עם קובנטרי מליגת המשנה בחצי הגמר.

מנצ'סטר יונייטד חסרה. טן האח | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי