אם צ'אבי אלונסו יעזוב הקיץ את לברקוזן: זה המועדון אליו הוא יצטרף

play
יחזור לנצח? צ'אבי אלונסו | רויטרס
צפו: לברקוזן רשמה משחק 38 ברציפות בלי הפסד בזכות 2:3 נהדר על פרייבורג 01:44

"אם הוא לא ימשיך לעונה נוספת בלברקוזן, באיירן מינכן תחתים אותו ולא ליברפול": בגרמניה משוכנעים כי המאמן הספרדי יעבור בתום העונה לאימפריה הבווארית ויסרב להחליף את יורגן קלופ על הקווים באנפילד

(גודל טקסט)

צ'אבי אלונסו נמצא בצומת דרכים משמעותית בקריירה. המאמן הספרדי ככל הנראה יעזוב הקיץ את באייר לברקוזן לאחר עונה מדהימה בה הוא כרגע מוליך את הקבוצה לפסגת הבונדסליגה בדרך לאליפות היסטורית, כל זאת מבלי לרשום הפסד אחד העונה בכל המסגרות. כתוצאה מכך, ההצעות זורמות לכיוונו של המאמן הצעיר.

לפי דיווח ב'סקיי ספורט', באיירן מינכן מוכנה להשקיע מאמצים רבים על מנת להבטיח שצ'אבי אלונסו יעמוד על הקווים באליאנץ ארנה בעונה הבאה, כאשר הבווארים רואים בספרדי כמחליף האידיאלי לתומאס טוכל. עם זאת, לא רק באיירן מעוניינת באלונסו, כפי שדאג להגיד אולי הנס, נשיא הכבוד שלה: "מועדונים כמו ליברפול, ריאל מדריד ובאיירן עובדים על זה. אין כמעט מאמנים פנויים בשוק, קשה למצוא מישהו טוב שאין לו עבודה או שהוא בשבתון".

בנוסף לכך, אחד הכתבים הבכירים בגרמניה ציין מוקדם יותר השבוע ש"באיירן כבר סימנה את אלונסו, אבל טרם פתחה עמו במשא ומתן רשמי. ברגע שמישהו כמו אולי הנס מצהיר שהמועדון הציב לעצמו מטרה לצרפו, אפשר להבין שזה אמיתי", הסביר והדגיש: "זה נכון שמועדונים כמו ליברפול וריאל מדריד גם רוצים אותו, אבל אם צ'אבי אלונסו יעזוב הקיץ את לברקוזן- הוא יצטרף לבאיירן מינכן ולא לליברפול", קבע בנחרצות.

חושש להיכנס לנעליו של קלופ? אלונסו | GettyImages, Alexander Hassenstein

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי