טרגדיה בבוליביה: החלוץ התלונן על סחרחורת, נפל ומת באימון

play
גיירמו דניס בלטראן כדורגלן קולומביאני | אתר רשמי, ריאל סנטה קרוס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3 04:48

גיירמו דניס בלטראן, שחקנה הקולומביאני של ריאל סנטה קרוס מהליגה הבכירה, הלך לעולמו בגיל 24: "הותיר חותם בל יימחה בליבנו"

(גודל טקסט)

הכדורגלן הקולומביאני גיירמו דניס בלטראן, חלוצה של ריאל סנטה קרוס מהליגה הבכירה בבוליביה, התמוטט באימון הקבוצה והלך לעולמו בצורה טראגית כשהוא בסך הכול בן 24. המועדון אישר את האירוע וספד לחלוץ, שעל פי הדיווחים התלונן באימון בשישי על סחרחורת ובחילות, לפני שהתמוטט. הצוות הרפואי לא הצליח לסייע והזעיק אמבולנס, אבל בלטראן מת בדרכו לבית החולים.

המועדון הזמין את כל האוהדים להגיע למשרדי המועדון גדי לחלוק כבוד אחרון לשחקן "שהותיר חותם בל יימחה בליבנו ונצור בהיסטוריה של המועדון. אנו מודים לכולם מראש על הנוכחות ועל החיבה ברגעים קשים אלה. הוא היה יותר מכדורגלן מוכשר. הוא היה חבר, שותף לקבוצה והשראה עבור רבים. התשוקה שלו למשחק והרוח הבלתי נלאית שלו ימשיכו ללוות אותנו לעד".

בלטראן, ששיחק בכל עמדות ההתקפה, כבש העונה שער ואחד ובישל עוד שניים עבור קבוצתו הבוליביאנית, אליה הגיע אחרי קדנציות קצרות ברוביו נו וטקוארי בפרגוואי. במולדתו שיחק בלאונס מהליגה השנייה.

אדולפו סוריה ארדונדו, אחד ממנהלי הקבוצה, שחזר את האירוע: "הוא התאמן כמו תמיד ופתאום קרס על הדשא. ניסו להחיות אותו, אבל הוא מת בזמן שהעבירו אותו לבית החולים".

נשיא ההתאחדות הבוליביאנית הורה להתחיל בחקירה בנוגע לאירוע המצער והמשחק של נבחרת בוליביה מול אלג'יריה לפנות בוקר נפתח עם דקת דומיה לזכרו של בלטראן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי