שוער העבר פרש בגלל "אונליפאנס" והתעשר: "זה פורנו לכל דבר, חיי השתנו"

play
מיגל גררו | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 17.3 13:18

הוא שיחק בליגת נמוכות וכבר היה לו חוזה ביד לשנתיים עם מועדון חדש, אך הכסף הגדול של הפלטפורמה למבוגרים בלבד גרם לו לזנוח את הכדור: "אני מקבל הצעות ממנויים שמוכנים לשלם כדי לבלות איתי"

(גודל טקסט)

שוער העבר שהפך לכוכב ריאליטי מרוויח כיום יותר מאשר במהלך הקריירה שלו ככדורגלן וזאת הודות ל"אונליפאנס". מיגל גוררו (29) שיחק במספר מועדונים בספרד, האחרון בליגה הרביעית, אך זנח את קריירת המשחק באוגוסט האחרון בשביל כסף גדול בהרבה.

מעבר לרבע מיליון העוקבים שלו באינסטגרם והתמונות שגורפות מאות אלפי לייקים, גררו הפך למפורסם אחרי ההופעה שלו ב"אי הפיתויים" – הגרסה הספרדית ל"אי האהבה", תוכנית הריאליטי הפופולרית.

ההשתתפות בתוכנית וההערצה אליו גרמה לו לפתוח חשבון ב"אונליפאנס", פלטרפורמה למבוגרים בלבד, והוא הסביר איך וויתר בכזאת קלות על קריירת המשחק שלו: "כבר היה לי חוזה ביד לשנתיים עם מועדון חדש, אבל המוטיבציה שלי כבר לא בכדורגל".

"אם אתם רוצים להראות תכנים שאינם מיניים באונליפאנס – לא תרוויחו כסף טוב. אונליפאנס זה פורנו לכל דבר", הבהיר כדורגלן העבר והוסיף: "יש מאחורי החשבון שלי קהילה גאה גדולה מאוד ואני פתוח לעשות דברים בשביל שהם יהנו".

גררו סיפר שהוא מרוויח חמש ספרות ומתקרב לעבר שש ספרות בהכנסה החודשית שלו, ועל כן המעבר החד מכר הדשא לחדר הכושר על מנת לשמור על גזרה מנופחת בעבור קהל המעריצים שלו, שרק מחכה לתכנים מיניים. "אני מקבל הצעות ממנויים ועוקבים שלי שמוכנים לשלם סכומים גדולים כדי לבלות איתי. החיים שלי השתנו לחלוטין", סיכם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי