בעולם ממשיכים להתלהב מגלוך, אז איך בנבחרת הוא שחקן ספסל?

הקשר הישראלי מככב בעוד רשימה יוקרתית, הפעם לצד אנדריק וכוכבי בנפיקה ואייאקס. גלוך כבש העונה שני שערים בליגת האלופות

(גודל טקסט)

ערך השוק של אוסקר גלוך הוא השמיני בגובהו בין השחקנים עד גיל 21 מחוץ לחמש הליגות הגדולות באירופה (אנגליה, גרמניה, ספרד, איטליה, צרפת) – כך על פי אתר טרנספרמרקט.

שווי השוק באתר טרנספרמרקט אמנם מוערך בלבד ולא תמיד מבטא את המציאות, אבל הוא כן נותן אינדיקציות מסוימות למתרחש בחלונות ההעברות בכדורגל העולמי. וההערכה היא שכמעט כל שחקן בצמרת, יעבור בקיץ לאחת מחמש הליגות הגדולות.

אנדריק שכבר נמכר מפלמייראס לריאל מדריד ויעבור אליה בקיץ, מדורג בראש עם שווי של 45 מיליון יורו, בדיוק כמו ז'ואאו נבס ואנטוניו סילבה הפורטוגלים. גלוך מדורג שמיני עם שווי שוק של 20 מיליון יורו.

הקשר הישראלי כבש העונה 8 שערים ובישל 10 נוספים בכל המסגרות במדי רד בול זלצבורג; בין היתר הבקיע נגד בנפיקה ואינטר בליגת האלופות. הוא גם משמש בורג מרכזי במירוץ של זלצבורג לאליפות אוסטריה והוזכר בחודשים האחרונים כמועמד לכמה קבוצות בחמש הליגות הגדולות. כל אלו אגב, לא הספיקו לו בשביל לקבל מקום בהרכב של נבחרת ישראל נגד איסלנד בפלייאוף העלייה ליורו 2024.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג | GettyImages, Eurasia Sport Images

10 השחקנים המובילים (שנתון 2003 ומעלה) מחוץ ל-5 הליגות הגדולות באירופה:

1. אנדריק (פלמייראס, יעבור לריאל מדריד בקיץ), 45 מיליון יורו -. ז'ואאו נבס (בנפיקה), 45 מיליון יורו -. אנטוניו סילבה (בנפיקה), 45 מיליון יורו 4. עוסמאן דיומנד (ספורטינג ליסבון), 40 מיליון יורו -. ז'והאן בקאיוקו (פ.ס.וו איינדהובן), 40 מיליון יורו

6. בילאל אל חנוס (גנק), 25 מיליון יורו 7. יורל האטו (אייאקס), 22 מיליון יורו 8. אוסקר גלוך (רד בול זלצבורג), 20 מיליון יורו 9. מרטין בטורינה (דינמו זאגרב), 18 מיליון יורו 10. אנטוניו נוסה (קלאב ברוז'), 17 מיליון יורו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי