הבלם ששיחק עם רונאלדו ומסי הכריע: "אין ספק מי הטוב ביותר"

ג'רארד פיקה ששיתף פעולה עם הפרעוש בברצלונה ועם הפורטוגלי במנצ'סטר יונייטד סיפר: "זה נכון שרונאלדו עבד קשה להתחרות, אבל בוודאות הייתי בוחר במסי", וחשף: "לא בירכתי אותו על הזכייה במונדיאל"

(גודל טקסט)

הדיון הבלתי נגמר, שככל הנראה ימשיך גם אחרי שליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו יפרשו ממשחק פעיל, לגבי מי מהם הוא הגדול ביותר, מקבל בשנים האחרונות יותר תשובות שתומכות בצד של הארגנטינאי. מאז זכייתה של נבחרת ארגנטינה באליפות העולם ב-2022, ההישג הבינלאומי של הפרעוש הביא לו את הגושפנקא לגבי הויכוח של "הטוב בכל הזמנים", אך עדיין רבים מאמינים כי CR7 לא נופל ממנו, ויש כאלה הטוענים שהוא אפילו גדול וטוב יותר.

לא הרבה שיחקו גם עם מסי וגם עם רונאלדו בקריירה, אך אחד מהם הוא ג'רארד פיקה, ששיתף פעולה עם הארגנטינאי בברצלונה ועם הפורטוגלי במנצ'סטר יונייטד, ואחרי ששיתף עם שניהם פעולה, גם הוא היה בטוח בתשובה שלו כשנשאל – מי הטוב מבין השניים?

"אני חושב שמבחינת כישרון, מסי הוא מספר אחת, ללא ספק", סיפר בלם העבר הספרדי. "זה נכון שרונאלדו עבר מאוד קשה כדי לנסות להתחרות בו על המקום הראשון, אבל אם רואים את הקריירה של שניהם – הייתי בוחר בוודאות במסי. הוא הראה שלמרות שהוא בן 35 הוא יכול להמשיך ברמות הכי גבוהות בתור השחקן הטוב בעולם, גם במונדיאל".

כריסטיאנו רונאלדו לצד ג'רארד פיקה מנצ'סטר יונייטד
"הוא ניסה להתחרות, אבל מסי טוב יותר". פיקה ורונאלדו מהימים ביונייטד | אימג'בנק GettyImages

עוד חשף הספרדי כי אחרי הזכייה של ארגנטינה בקטאר הוא לא שוחח ובירך את מסי: "זה מטורף, אבל נכון. הייתי מנותק מהמונדיאל. מאז הפרישה שלי הייתי זקוק להתנתק מספורט ולא צפיתי באף משחק מלבד הגמר, וגם אותו לא ראיתי בשלמותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי