כולל נער הפלא: השחקנים בילו במועדון חשפנות, ינופו מהנבחרת?

play
קנדרי פאס, שחקן נבחרת אקוודור | GettyImages, Franklin Jacome
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.3 05:09

סקנדל בינלאומי באקוודור, פאס בן ה-16 והכוכב קאיסדו מעורבים: שחקן פיזר שטרות על חשפנית, ההתאחדות שוקלת צעדיה. שר הספורט הגיב, ובינתיים העבריינים הוסיפו חטא על פשע. צפו בתיעוד השערורייתי

(גודל טקסט)

נבחרת אקוודור מתמודדת עם סקנדל עצום לאחר סיבוב המשחקים שלה בארצות הברית, בעקבות דליפת סרטונים בהם תועדו חלק מהשחקנים, ביניהם הכוכב הגדול מויסס קאיסדו ונער הפלא בן ה-16 קנדרי פאס, במהלך בילוי במועדון חשפנות בניו יורק.

תקרית המשמעת שבגינה שוקלת ההתאחדות לנפות את השחקנים המעורבים מהנבחרת, אירעה ביום שישי האחרון לאחר הניצחון 0:2 של אקוודור על גואטמלה. קאיסדו, אותו החתימה צ'לסי בקיץ שעבר באחת הרכישות היקרות בתולדות הפרמיירליג, חגג במועדון הלילה למבוגרים יחד עם פיירו הינקאפיה, ג'רמי סארמייטו, חוסה סיפואנטס, וויליאן פאצ'ו, רוברט ארבולדה וגונסאלו פלאטה, כאשר השניים האחרונים נצפו בסרטון מפוקפק לצד השחקן הנוסף שהצטרף לבילוי וזהו פאס, שהינו קטין ולפי החוק לא היה אמור להיות רשאי כניסה למועדון.

צפו בסרטון השערורייתי: הבילוי האסור של שחקני נבחרת אקוודור

רוברט ארבולדה, נבחרת אקוודור
לא הסתפק בעבירת המשמעת החמורה, והוסיף חטא על פשע. רוברט ארבולדה | אימג'בנק GettyImages, Franklin Jacome

במוקד הפרשה עומד ארבולדה, שנתפס במצלמה כשהוא מפזר שטרות על חשפנית שרוקדת טוורק מולו בלבוש מינימלי, כאשר מצד ימין שלו פאס הצעיר שנראה בתחילת הסרטון כשהוא חותם למעריץ על חולצה, לפני שהבילוי ירד מהפסים.

ארבולדה הוסיף חטא על פשע כשהגיב לפרסומים הראשונים על השערורייה וכתב בסטורי: "מעכשיו, בימי החופש אעביר את הזמן בקריאת התנ"ך, כי אסור לבן אדם ליהנות אפילו". גם פלאטה, שבעבר שיתף פעולה עם שון וייסמן בריאל ויאדוליד, סיפק תגובה מפוקפקת שנמחקה בהמשך: "שום דבר הם לא אוהבים, לעשות כיף זה רע".

בתגובתה הרשמית לאירוע, התאחדות הכדורגל באקוודור הסבירה שהשחקנים קיבלו זמן חופשי ב-22 במרץ בין השעות 14:00-20:30, כשכולם עמדו בזמן ללא יוצא מהכלל. "הופצו תמונות של מעשים הנוגדים את הערכים והעקרונות שעליהם אנחנו שומרים ואותם אנחנו מקדמים כארגון, ושייבחנו לקראת הזימונים הבאים לנבחרת. אנו חוזרים ומדגישים את המחויבות שלנו לכדורגל באקוודור", נמסר בהודעה.

שחקן נבחרת אקוודור, קנדרי פאס, עם מויסס קאיסדו
הרכש היקר וכוכב העתיד של צ'לסי חצו את הגבול. קאיסדו ופאס | אימג'בנק GettyImages, RODRIGO BUENDIA/AFP

שר הספורט באקוודור, אנדרס גושמר תמאריס, התייחס לפרשה בריאיון לטלוויזיה המקומית ואמר: "אני מטיל את רוב האחריות על רוברט ארבולדה. שוחחתי עם קנדרי (פאס) אמש, הוא הרוס. הוא ספג מכה גדולה מבחינה רגשית. אמרתי לו, בתור אדם שאוהב אותו, שמטעויות כאלה לומדים ואסור לו לחזור על זה. שישקם את התדמית שלו".

פאס, שבחודש מאי הקרוב יציין את יום הולדתו ה-17, סומן כאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל האקוודורי ומי שאמור להפוך לשם דבר ברמה עולמית, אחרי שבאפריל אשתקד נרכש גם הוא על ידי צ'לסי תמורת כ-20 מיליון יורו, עוד כשהיה בן 15. כעת, מעורבותו בסקנדל המביש מעמידה בסימן שאלה גדול את המשך הדרך שלו בנבחרת הלאומית, כמו גם את זה של שחקנים בכירים רבים אחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי