"אסור לוותר על התקווה הזו": כוכב ליברפול בדרך לספרד?

play
מוחמד סלאח לצד לואיס דיאס ליברפול | רויטרס
צפו: בדקה ה-121, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-3:4 היסטורי על ליברפול 05:47

מאנה, אביו של לואיס דיאס, חשף בריאיון כי לאחר שבנו כיכב בפורטו הוא קיווה שיעבור לספרד אך "ליברפול הייתה נחושה יותר לצרפו". האם הקולומביאני יגיע לתחנה חדשה?

(גודל טקסט)

מאז שהצטרף לליברפול בינואר 2022, לואיס דיאס הפך די במהרה לאחד השחקנים החשובים בסגל של יורגן קלופ. הקולומביאני הגיע אחרי קדנציה מוצלחת בפורטו בה צד את עיניהם של לא מעט מועדונים גדולים ברחבי אירופה, ולבסוף בחר לעבור לאנפילד באחת העסקאות הגדולות של אותו חלון העברות.

כעת, יותר משנתיים אחרי אותו צעד וכשהוא חתום בליברפול עד שנת 2027, שמו של דיאס נקשר שוב למעבר אפשרי בו הוא עשוי למצוא את עצמו משחק בקבוצה חדשה. לפי דיווחים באירופה בשבועות האחרונים, מי שסימנה את דיאס כמטרה אפשרית לקיץ הקרוב היא פריז סן ז'רמן, שמחפשת נואשות אחר כוכב שינסה למלא את החלל העצום שצפוי להותיר בקבוצה קיליאן אמבפה.

אחרי הרבה החמצות, גם הקולומביאני הצטרף לרשימת הכובשים. דיאס | אימג'בנק GettyImages

למרות זאת, ייתכן כי היעד הבא של שחקן הכנף יהיה דווקא בליגה בכירה אחרת באירופה. מאנה דיאס, אביו של לואיס, סיפר בריאיון לרשת "קאדנה SER" כי הוא ציפה שבנו יעבור לספרד לאחר התקופה שלו בפורטו, והעובדה שבחר לעבור דווקא לליברפול הייתה מפתיעה באותם הימים. "כשהוא עזב את פורטו, לא שמעתי משהו מהמועדונים הגדולים במדריד", פתח דיאס האב והמשיך: "עם ליברפול הכל היה יותר מדויק. קיוויתי שהוא יוכל להגיע לספרד. רדאמל פלקאו היה שם, גם חאמס רודריגס… בסופו של דבר זה לא קרה, אבל אסור לוותר על התקווה הזו. הוא עדיין משחק והמועדונים פעילים מאוד", חשף את כוונותיו והתייחס לשני הקולומביאנים שכיכבו בספרד בעבר.

כעת, לאחר ההערות של אביו מהן ניתן ללמוד שדיאס מעוניין להגיע בשלב כזה או אחר של הקריירה לספרד, האם נראה את אחת מענקיות ה'לה ליגה' מרימות את הכפפה ומנסות לצרף את כוכב ליברפול? דיאס חווה עונה נפלאה יחד עם הרדס, כאשר הוא ערך העונה כבר 37 הופעות בכל המסגרות, במהלכן כבש 11 שערים ובישל ארבעה נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי