"יש לי מה להוכיח? תשאלו את צ'לסי": המסר של רומלו לוקאקו

play
שחקן נבחרת בלגיה רומלו לוקאקו | GettyImages, GLYN KIRK/AFP
צפו: בלינגהאם כבש שער דרמטי בדקה ה-94, אנגליה חילצה 2:2 מול בלגיה 02:03

לאחר שבלט בתיקו הדרמטי של נבחרת בלגיה מול אנגליה, חלוץ רומא המושאל מהבלוז סיפק תשובה נחרצת לגבי יכולתו ורמז על עתידו. צפו בדברים שאמר הכוכב

(גודל טקסט)

הרומן של רומלו לוקאקו עם צ'לסי הוא ארוך שנים, על כך אין עוררין. הפעם הראשונה בה החלוץ הגיע לבלוז הייתה ב-2011, אז עבר ללונדון כשחקן מבטיח בן 18 שכל עתידו עוד לפניו. לצערו, התקופה בסטמפורד ברידג' הייתה מאתגרת ולא מוצלחת במיוחד, וכך הוא נאלץ להמשיך ליעדים אחרים ברחבי אירופה.

אולם לוקאקו ביצע קפיצת מדרגה עצומה בקריירה, וכך הוא הגיע בפעם השנייה לצ'לסי בקיץ 2021, אך הפעם ככוכב מוכח עבורו שילמהו הכחולים, אלופי אירופה באותה העת, 100 מיליון יורו. למרות זאת, גם הקדנציה השנייה בצ'לסי לא המריאה לגבהים מרשימים, וכך הוא נאלץ לעבור בהשאלה בחזרה לאינטר (ממנה הגיע לצ'לסי) וכעת לרומא, גם כמושאל.

אמש (שלישי) לוקאקו חזר לאנגליה, הפעם במדי נבחרת בלגיה, וסיפק משחק מצוין שכלל בישול במהלך התיקו 2:2 הדרמטי של נבחרתו נגד נבחרת שלושת האריות. בסיום המשחק לוקאקו ניגש לעמדת הראיונות ונשאל האם יש לו משהו להוכיח כשהוא משחק באנגליה. על כך השיב החלוץ: "לא יודע, תצטרכו לשאול את צ'לסי". נזכיר, לוקאקו עדיין שייך לבלוז והוא עשוי לחזור אליה בתום העונה, כך שלא בטוח שהאמירה שלו תמצא חן בעיניהם של בכירי המועדון הכחול.

כך או אחרת, לרומא, קבוצתו הנוכחית של לוקאקו, אין אופציית רכישה בתום תקופת ההשאלה של החלוץ, כך שלפחות על פי החוזה בו הוא מחזיק, לוקאקו אמור לחזור לצ'לסי בסוף העונה הנוכחית. למרות עובדה זו ואפילו שהמחסור של צ'לסי בחלוץ איכותי זועק לשמיים, קשה להאמין שהבלגי ישחק בסטמפורד ברידג' בעונה הבאה, ולאחרונה החלו לצוץ דיווחים על מעבר אפשרי שלו לכסף הגדול של ערב הסעודית. לוקאקו כבש העונה 18 שערים עבור רומא בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי